روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

35 ماهگی فرشته کوچولومون

1393/10/15 13:31
491 بازدید
اشتراک گذاری

یدونه مامان دیگه پست بعدی ماهگردت تولد سه سالگیته .به همین سرعت  فرشته ناز و کوچولو و شیطون و البته اینروزها خیلی لجبازمون سه ساله شد . دیگه کم کم داری از دنیای بچه گانت بیرون میای و درگیر موضوعاتی میشی که در آموزشش بهت ناتوان و درمونده به کلی کتاب و سی دی و مقاله و مشاوره پناه اوردم . هر ماه تلفظ کلمات اشتباهت کمتر از ماه قبل میشه .جملات بامزه ایی که این ماه گفتی و یادم هست : بوست کردم و گفتم روشا چرا من هرچی بوست میکنم سیر نمیشم گفتی وقت بگیر برو دکتر .

با بابا رفتیم ساعتش رو از تعمیرگاه بگیریم گفتی تنهایی رفته منم خندیدم گفتم آره ساعتش پا داره تنهایی رفته تعمیر .  گفتی مامان نخند منظورم این بود بابا ساعتش رو تنهایی برده تعمیر.

وقتی بهت میگم روشا کیوی و پرتقال چی داره میگی ویتامینی سی

این ماه چند روزی تعطیل بود با خانواده بابایی رفتیم کرج خونه عمو اسماعیل .

سومین شب یلدای  شکلات خوشمزمون در کنار خانواده عزیزم.

این لباست رو موقعی که تو دل مامانی بودی بابایی از ماموریتی که رفته بود برات اورد فکر نمیکردم حالا حالا اندازت بشه.

 kids land &  food land(سرزمین غذا)

از وسایل نجاری ، اره رو برداشتی باهاش رقص چاقو میکردی.

روشا ، خسته از عکاسی

آخرای اومدنمون تازه دوست پیدا کرده بودی و دوست نداشتی بیایم خونه.

پسندها (5)

نظرات (9)

دایی جون
15 دی 93 18:24
سلام ماشالله خدا حفظش کن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون آقا دایی
فاطمه-sgzah
15 دی 93 22:16
عزیززززززم ماشالله.. لباس اندازش شده الان.....هزار هزار ماشاللله... مراقب خودتون باشین شاد و سلامت باشین
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام فاطمه جون . ممنون عزیزم که فراموشمون نکردید . شما هم مراقب خودتون باشید سلام به آقا حامد برسونید
محبوبه مامان الینا
16 دی 93 7:59
وقت بگیر برو دکتر جونمی عزیزم
عمه فروغ
16 دی 93 16:59
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم هزار ماشاا.. به این خانم کوچولو خدا حافظش باشه 35 ماهگیت مبارک روشای نازنیم ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم دخترتون خیلی ماه هزار ماشاا.. کلی از دیدن عکس هاش ذوق کردم با اجازه شما لینکتون کردم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام . ممنون عزیزم . ما هم شما رو لینک میکنیم .
مارال - مامان روشا
24 دی 93 0:14
ای جانم یه دونه خانوم خوشگل هر روز ماه تر از روز قبلش میشه حسابی خانوم و بزرگ شده خدا حفظش کنه ای جانم تو لباس یلداش خیلی ناز شده و بهش میاد آتنا جون سفره ی یلدای جالبی هم داشتید ماشاله با سلیقه ای چند تا سوال درباره کیدزلند میخواستم بدونم منم با روشا میتونم تو قسمت بازی برم یا نه؟ اگر ایرادی نداره میخواستم بدونم تو کدوم محدوده تهران هستید چون همیشه میگی پارک های اطرافتون زیاده میخواستم بدونم کدوم سمت تهرانید مرسی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون مارال جون شما همیشه مخبت دارید بله میتونید پیشش باشید اصلا باید باشید اگر بخواهید بچرو بزارید باید به غیر از هزینه وورودیه و بازی، هزینه پرستار هم بدید ولی فقط مادرها میتونن باشن به غیر از سرزمین غذا که پدرها هم میتون بیان .ما غرب هستیم.
رویا
24 دی 93 18:49
من این دخملی رو دوست دارم .. قربونش لینکش کردم گل دخترو
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم
محمد
29 دی 93 8:54
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان خدیجه
2 بهمن 93 11:09
تازه با وبتون آشنا شدم دختر نازی دارید براش اسپند دود کنید خدا حفظش کنه 35 ماهگیش مبارک باشه با اجازتون لینکتون کردم دوست داشتید لینکمون کنید خوشحال میشیم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام مامانی . محبت دارید خدا نی نی شما رو هم براتون حفظ کنه .
فاطمه،،sgzahedan
14 بهمن 93 12:08
سلاااااام تولد روشاجووون مباااارک ان شاللله سلامت و شاد باشییین منتظر عکسای تولدش باسلیقه خوب شما هستیم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام فاطمه جون قربونت بریم عزیزم که همیشه به یادمون هستید ان شا الله به زودی میزارم خیلی به آقا حامد سلام برسونید