روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

تولد سه سالگی یدونه

1393/11/16 9:36
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

برای جشن تولد امسال دو تا پیشنهاد به بابا دادم که خودم با دومیش موافق تر بودم ولی بابا قبول نکرد و دوست داشت جشن امسالت رو برای اینکه بیشتر به شما خوش بگذره با دوستهای همسن خودت بگیریم . بعد از کلی نظر خواهی از خودت که روشا دوست داری جشن تولدت چه شکلی باشه و چه رنگی به نتیجه ایی نرسیدم و خودم تصمیم گرفتم جشنت با تم زرشکی و صورتی باشه و طبق روال قبل همه کارهای تولدت رو به غیر از طراحی کارت دعوت و کارت تشکر که بابا محمد زحمتش رو کشید خودم انجام دادم .

کارت دعوت رو برای دوستامون با وایبر فرستادم و از یه ماه قبل دعوتشون کرده بودم .

کیک امسال رو به کوک سفارش دادم که بهترین گزینه بود چون خیلی خوشمزه و زیبا شده بود فقط چون  دوروز قبل از تولدت کیک رو سفارش دادم دیگه باید حتما از مدلهای خود شیرینی فروشی انتخاب میکردم و مدلی که خودم میخواستم نشد .

موهای بابلیس شده پرنسس خانومم .

عروسک مامان روی پله های ووردی سالن خیلی خوشحال و خندان .

من و شما نیم ساعت زودتر رفتیم سالن که هم توی مسیر کیک رو بگیریم هم یه سری هماهنگی ها رو بکنیم دیگه خسته شده بودی و مشغول بازی شدی تا دوستهات بیان .

عروس خانوم در حال مزه کردن کیک تولدشون.

مهمونهای کوچولومون ( النا ، طاها، نهال، آتنا، روژنا، نفس، النا، هیراد،باربد،روشا، سلمان، آوین )

برای شام هم برای مهمونهای کوچولومون پیتزا مارگاریتا با تزیین عروسکی و برای مامانها چیکن برگر سفارش دادیم که خدا روشکر طعم غذا هم عالی بود یعنی خدا رو شکر همه چیز خیلی خوب و عالی پیش رفت.

اینم یه گیفت کوچولو برای مهمونهای عزیزمون که اومدن و توی شادی من و روشا یدونه شریک بودن و کلی هدیه های خوشگل برای روشا اوردن .

درست کردن پاکت گیفتها هم کار مامان آتنا بود .

اینم قسمت جذاب تولدت، که هدیه مامان و بابا بود که  من همچنان رضایت به خریدش نداشتم ولی به اصرار بابا و خودت برات خریدیم.

کارت تشکر از میهمان هامون که بعد از تولد براشون فرستادم.

پسندها (9)

نظرات (15)

عمه فروغ
16 بهمن 93 12:31
خوشحالم که بهت خوش گذشته روشاي گلم ان شاا.. هميشه شاد و سلامت باشي دست مامان جون هم درد نکنه بخاطر زحماتش همه چيز عالي شده
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی از محبتتون .
فاطمه-sgzah
16 بهمن 93 13:14
سلااام خداقوت عزیززززم عالی عالی عالی..ای کاش منم بودم...خیلی هیجان انگیز بود... فکرتون عالی بود....ان شالله سالهای سال برقرار باشین
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام فاطمه جان . ممنون از محبتتون . شما تشریف بیارید ما یه تولد هم به افتخار شما میگیریم
مامان خدیجه
18 بهمن 93 12:41
دست مامان درد نکنه که این همه زحمت کشید تولدت هم ظاهرا همه چیزش عالی و بینظیر بود مبارکه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم . سلامت باشید
سمانه
19 بهمن 93 17:35
تولدت مبارک خوشگل خانم خیلی جالبه. منم اسفند تولد پسرمه و اتفاقی وبلاگ شما را دیدم که خیلی هم مفید بود برام. دوتا سوال داشتم. شما روشا جون را اتلیه کودک فتو نی نی یا السا و یا پاپا بردید؟ و آیا میدونید برخوردشون با بچه چطوریه؟ چون کارهاشون مشابه و بد نیس مهم اینه که بلد باشن با بچه چه برخوردی داشته باشن یه سوال دیگه ام هم اینه که این جایی که تولد گرفتین کیدز کلوب کوروشه؟ واسه هر مادر و کودک ورودیش چقدره؟ ممنون از وبلاگ خوبتون
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدید . تولد گل پسرتون مبارک باشه . من السا و فتو نی نی بردم از فتو نی نی خیلی راضی بودم هم برخوردشون هم کیفیت کارشون. لطفا ایمیل یا آدرس وبلاگ بدید تا پاسخ بقیه سوالاتتون رو اونجا بدم.
رویا
20 بهمن 93 19:36
تولد تولدت تولدت مبارک
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم . همه نوه های مامان شهین رو یکی یکی ماچشون کنید
سمانه
26 بهمن 93 11:42
Salam azizam.khososi dashti.nemidonam didi ya na.studio elsa be man nazdiktare.bebakhshid soal mikonam dobare. az elsa razi nabodi?mamnoon az in ke vaght mizari va javab midi
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام سمانه جون ببخشید عزیزم حتما الان براتون ایمیل میزنم
منا مامان سودا
26 بهمن 93 14:20
ی جانم روشا طلا ما 3 سالش شد تولدت مبارک عزیزم آتنا جون من خصوصی شماره ام رو واستون میفرستم اگه با دوستان یه موقع با هم بیرون میرید خوشحال میشم تو جمعتون باشم از طرف من دخملی رو ببوس
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام منا جون بابا کجایی نیستی! خوبی؟ سودا خوبه ؟ حتما خیلی خوشحال میشم عزیزم ببوس دخملی رو
سمانه
26 بهمن 93 23:03
خیلی ممنونم از توضیحات کامل و جامعی که واسم ایمیل کردی. بی صبرانه منتظر دیدن عکسهای آتلیه روشا جون هستم مرسی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . اگر باز هم سوالی داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم . ان شا الله تولد گل پسرتون به سلامتی و خوبی برگزار بشه .
رویا
30 بهمن 93 12:41
فداتشم چشم حتما اینم واسه روشا یدونه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خدا نکنه رویا جون
مامان زهره
5 اسفند 93 9:41
تولدت مبارک گلم به امید120 سالگیت زیر سایه پدرومادرت گلم دوستت دارم بهترین ها رو برات آرزومندم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون زهره جون محبت دارید ما هم بهترین ها رو برای شما آرزو میکنیم
محبوبه مامان الینا
5 اسفند 93 14:15
پرنسس خوشگل تولدت مباااااااااااااارک و مث همیشه با داشتن همچین مامان هنرمند و خوش سلیقه ای همه چی عالی بود دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام محبوبه خانوم گرفتار ممنون محبت داری
پگاه مامان آرتين
19 اسفند 93 9:17
عزيزم مباركه.ايشاا هميشه لبات خندون باشه دخترگلم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام پگاه جون . ممنون عزیزم ببوس آرتین تپلی خوشگلو
مامان زهره
23 اسفند 93 9:23
سلام آتنا جونم پیشاپیش سال جدید رو بتو وخانواده محترمت تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوشی داشته باشید وسلامتی همیشه مهمون خونه هاتون باشه ولبخند همیشه رو لباتون امیدوارم هر چی میخواید خدا تو این سال نصیبتون کنه سال خوبی رو براتون آرزومندم گلم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . ما هم سال خیلی خیلی خوبی رو برای شما آرزو میکنیم ان شاالله سلامت و سربلند و دلشاد باشید .
مارال - مامان روشا
1 اردیبهشت 94 2:05
سه سالگیت مبارک خوشگلم حسابی برای خودت خانومی شدی کیکت هم خیلی خوشگله معلومه حسابی با کادوی بابا و مامان مهربون کیف کردیا مبارک باشه عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون مارال جون .
سیما
23 آذر 95 12:56
سلام مامانی لینک شدید
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم