روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

نظرات (14)

مريم
1 اردیبهشت 94 18:27
سلام چقدر نازه دخترتوووووون ميشه بگيد لباساش رو از كجا خريديد؟
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام .ممنون عریزم .کدوم لباسش رو؟من معمولا از یک جای ثابت خرید نمیکنم هر جا هر چیزی رو ببینم و خوشم بیاد خرید میکنم.
محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 94 10:13
خیلی خیلی خوشگله هم روشای نازنینم هم عکسای خوشگلش هم تریپای باحالش عکس اول تابلوی معرفی خیلی ایده جالبیه عکس سوم و پنجم رو هم بسیار دوست داشتم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم . خدا نکشتت محبوبه رفتم یه سرشماری کردم از بالا تا پایین عکس سوم و پنجم رو پیدا کنم
مريم
2 اردیبهشت 94 11:44
ماشاالله باسليقه ايد لباسهاي آتليه ايش رو ميگم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون از لطف و محبتتون
عمه فروغ
2 اردیبهشت 94 11:55
ای جووووووووونم چه عکس های خوشگلی مبارکت باشه عزیزم ان شاا.. عکس های آتلیه عروسیت
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم وای عروسییییییییییییییییش
بابا و مامان
2 اردیبهشت 94 12:37
دختر خیلی نازی دارین خیلی ناز
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
عزیییییزم مرسی
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 21:02
ای جونم چه تیپ های هم زده!!!!!!!!!به خودم رفته
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
عزییییییییییییزم . اومدیم پیشتون رمز دار بودید.
مريم
2 اردیبهشت 94 22:30
من واقعا نميدونم براي دخترم از كجا لباسهاي خوب بخرم واسه همين از شما راهنمايي خواستم ممنون ميشم جواب بديد من تهران هستم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
عزیزم . مرکز خرید تیراژه یک طبقه کامل بچه گونه فروشی داره و توی طبقات دیگه اش هم چند تایی هست . مرکز خرید کوروش هم تقریبا ده تایی مغازه بچه گونه فروشی هست . خیابان سنایی و خیابون بهار و خیابان شهرآرا کامل بچه گونه فروشی هستن . مرکز خرید میلاد نور هم 10 تا 15 تا مغازه هست که لباس بچه دارن و میرداماد هم یه راسته خیابون بچه گونه فروشی هست . لباسهای تک هم بخواهید ارمغان کودک روبروی پارک ملت هم هست . اورکیدز توی پاساژ گلستان توی شهرک غرب هم لباسهای تقریبا گرون ولی خوبی داره . مراکز خرید لباس بچه زیاد هست توی تهران ولی معمولا من از همین مراکز برای روشا خرید میکنم .اگر باز نیاز به کمک بود درخدمتتون.
محبوبه مامان الینا
3 اردیبهشت 94 9:51
همینطور عکس هفتم
سمانه
4 اردیبهشت 94 0:03
عکسا فوق العاده بودن. لباس های سبزرنگت هم خیلی بهت میاد روشا جون
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون سمانه جون
مامان خدیجه
6 اردیبهشت 94 8:00
عکسهای روشا مثل خودش زیبا ومحشر هستند انشا الله عکسهای عروسیش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم سلامت باشید
مارال - مامان روشا
14 اردیبهشت 94 0:16
به به عزیزم تولدت مبارک امیدوارم تولد 120 سالگیت رو در کنار خانواده جشن بگیری بازم مثل همیشه عکسات خیلی قشنگ هستند
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون مارال جون شما هم مثل همیشه محبت دارید ببوسید شاهزاده خانومو
مــــن
16 خرداد 94 10:19
خاله آتنا...دخترتون واقعا عکسای خوشگلی گرفته
مــــن
16 خرداد 94 10:20
چه لباسایی!!!!!!!!!عالی هستن...به منم سر بزن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزییییییییییزم . حتما
آجـی امیر محمــــــد
16 خرداد 94 10:41
چه قشنگ.....به دادشم سر بزنین
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
حتما عزیزم