روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

41 ماهگی یکی یدونمون

1394/4/19 18:23
954 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ،برای تمام روزهای هفتمون برای خودم و شما کلی برنامه ریختم و حسابی سرمون گرمه و کمتر فرصت میکنم به وبلاگت سر بزنم و پستهای وبلاگت رو کمی با تاخیر آپ میکنم.

هر روز بعد از مهدت باید چند دقیقه بریم کنار این ببعیا و چوپان دروغگو  و شما یه ژشت بگیری و دستور عکاسی بدی.

یک روز خوب و یک هوای عالی و یک صبحانه دلچسب با عمو اینا.

 

بعد از کلی تحقیق در مورد کلاس باله ، اسپین رو که چند تا شعبه  داره و همه ازش تعریف میکنن رو انتخاب کردم و با ساناز دوستم شما و نفس رو ثبت نام کردیم نیم ساعت از اولین جلسه رو  هردوتون خیلی خوب رفتید ولی بعد از اینکه مربی بی اخلاق و بی تجربه اش سر یکی از بچه ها داد کشید هردوتون ترسیدید  و دیگه به هیچ وجه راضی نشدید برید سرکلاس سه جلسه دیگه هم به اجبار بردمت ولی برای پنج دقیقه هم داخل کلاس نموندی   من و ساناز هم بیخیال این همه هزینه ایی که براتون کرده بودیم شدیم و دیگه نبریدمتون که هم کمی بزرگتر بشید و هم یه مدرسه باله خیلی خوب براتون پیدا کنیم.

 

بعد از هر جلسه از کلاس بالتون میبردیمتون تفریح  و کلی خوراکی براتون میخردیم و باهاتون صحبت میکردیم که جلسه بعد رو برید سرکلاس هردوتاتون هم موافقت میکردید ولی جلسه بعد همون آش بود و همون کاسه.

 

 

پل طبیعت

رستوران خونه

جاده کن

 

آخرین  و بدترین اتفاقی که توی این ماه برات افتاد شش روز بستری شدنت توی بیمارستان به خاطر عفونت ریه بود . روزهای بدی رو هر سه تاییمون گذروندیم بعد از ترخیص از بیمارستان  ادامه درمانت رو هم توی خونه انجام دادیم والان خدا روشکر رو بهبود هستی.

 

 

اسکوتر و هلیکوپتر و مابقی عروسکها رو توی این مدت که من و شما بیمارستان بودیم بابا برات خریده بود و توی جاهای مختلف اتاقت مخفیشون کرده بود وقتی برگشتی خونه  دونه  به دونه کشفشون میکردی و ذوق میکردی.

 

پسندها (5)

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
20 تیر 94 13:59
ای وای عزیزم عفونت ریهبیمارستانوای چه روزای سختیالان بهتره دختر نازمون؟
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام محبوبه جون .بله خیلی روزهای سختی برای هر سه تاییمون بود ولی خدا رو شکر به خیر گذشت و الان حالش خوبه و منوال قبل شیطونیاشو داره میکنه از خجالت این چند وقته که تو بیمارستان بود هم در اومد.
مامانی
22 تیر 94 12:51
وای چه بد روشا جون مریض شد امیدورام روز بروز بهتر بشی ودیگه مریض نشی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون از احوال پرسیتون خدا رو شکر الان بهتره . ان شاالله هیچ بچه ای مریض نشه و کارش به بیمارستان نکشه که خیلی خیلی سخته
عمه فروغ
22 تیر 94 17:13
تبریک میگم 41 ماهه شدنت رو روشای گلم الهی که همیشه زنده باشی.بلا به دور باشه ازت عزیزم ان شاا.. که همیشه تنت سالم باشه و دیگه هیچ وقت همچنین روزهایی رو تجربه نکنی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عمه جون ممنون از محبتتون .شما هم ان شاالله همیشه سلامت و زنده باشید
سارا کوچولو
24 تیر 94 10:05
سلام به روشا و مامان جون مهربونش انشالله رفع کسالت شده و خوب خوب شده باشی. عکسهای خیلی نازی داری. روشا مامان خیلی مهربونی داریااااااااااااااا. به منم سر بزن. منتظرتم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیرم .ممنون بله خدا روشکر حالش الان خوبه و درحال اتیش سوزوندنه
رویا
26 تیر 94 0:48
آخی طفلی .. خداروشکر بخیر گذشت
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم