روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

نظرات (7)

فروشگاه دایانا
11 آبان 94 16:11
روشا جون الهی صد و بیست ساله بشی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلامت باشید و ممنون از دعای خوبتون برای یدونه
صفحه اصلی
11 آبان 94 16:13
آتنا خانم تبریک می گم آفرین به سلیقه تون. روشا جون باید به شما افتخار کنه. خوشحال می شم از سایت من هم دیدن کنید و اگه صلاح دونستید به دوستانتون معرفیم کنید. ممنونم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام .ممنون عزیزم من رو شرمنده این همه محبتتون کردین حتما عزیزم
مامان شهناز
11 آبان 94 20:00
اتنا جووون سلام خوبید؟؟؟!! خیلی وقته آپ نکردیید هااااا.. راستی نی نی من به دنیا اومد منتظررررررررره
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام .ممنون عزیزم شکر خدا خوبیم همگی ماهی یکبار اپ میکنم . عزییییییزم قدمش مبارک باشه حتما میام
سحر
15 آبان 94 15:58
سلام...من عاشق تیپ و قیافه ی دختر گلتونم...خدا براتون حفظش کنه...فوق العادس هم شکلش هم تیپش هم لباساش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام . ممنون از محبت و نظر لطفتون
سحر
15 آبان 94 16:00
بزرگ بشه چه قدر ماه بشه ان شالا[گل
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی از محبتتون
سمانه
15 آبان 94 17:22
چه عکسای زیبایی.کدوم اتلیه است؟ ممنون عزیزم . آتلیه اتیه نوری توی یوسف اباد ولی من خیلی راضی نبودم از کارش.
محبوبه مامان الینا
8 آذر 94 20:15
مث همیشه عاااااااااااااااااااااالی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
به به مامان گرفتارمرسی محبت داری