روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

46 ماهگی - 47 ماهگی

1394/10/19 8:37
845 بازدید
اشتراک گذاری

46 ماهگی

کلاس موسیقی ، در حال تمرین با سحر جون

47 ماهگی

وقتی حوصله عکاسی نداشته باشی

جشن آرزوها در مهد کودک

فودلند

اولین برف زمستانی 94

یک شب تصمیم گرفتیم با بابا بریم هرجایی که قبل از بدنیا اومدن شما رفتیم یا ازشون خاطره داریم پیشنهاد اول من تالار عروسیمون بود که بابا خیلی موافق نبود  و میگفت الان زوده  و بذاریم کمی بزرگتر بشی  ولی  با اصرار من  رفتیم داخل و گفتیم میخواهیم تالار عروسیمون رو دخترمون ببینه . کمی تغییر کرده بود ولی باز میشد  خاطره اون شب خوب رو زنده کنیم  وچند تا عکس  یادگاری بگیریم شما هم که انقدر فیلم عروسی رو دیده بودی که صحنه به صحنش رو حفظ بودی و همش میگفتی اینجا مامان نشسته بود اینجا بابا . عمه مینا اومد اینجا عکس رو داد به بابا .  بابا اینجا اینجوری میرقصید و ...  بعد از تالار عروسیمون  رفتیم جایی که  من و بابا با هم آشنا شدیم هر جایی رو که میرفتیم به تاریخش فکر میکردیم در حین مرور خاطرات و تاریخ ها بودیم متوجه شدیم امشب سالگرد عقدمون هم هست برامون این تقارن خیلی جالب بودکه شب عقدمون تصمیم به اینکار گرفتیم وبرای اینکه خوشیمون رو  تکمیل کنیم توی مسیر برگشت یه کیک گرفتیم و اومدیم خونه و طبق معمول همه مراسم توسط شما اجرا شد ، فوت کردن شمع  ، رقص چاقو ، بریدن کیک

پسندها (3)

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
20 دی 94 19:42
47ماهگی روشا جون مبارک چه کار جالبی کردین آتنا جون سالگرد ازدواجتون مبارک انشاله همیشه شاد و خوشبخت باشین
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون محبوبه جون گرفتاری یا کم لطف شدی که خانوم خبری ازت نیست ؟!
سمانه
27 دی 94 1:02
سلام عزیزم. همچنان مثل گذشته وبلاگ زیبایی دارید و من مثل همیشه هروقت سوالی دااشته باشم تو وبلاگ شما یه سرچی میکنم. با توجه به اینکه تولد روشاجون نزدیکه میشه بگی کدوم آتلیه میبریدش.؟ من پارسال اگه یادت باشه نظرت را خواستم و رفتم فتو نی نی و راضی هم بودم. اما امثال موندم چکار کنم. آتلیه آسمان چطوره؟ ممنون میشم بازم کمکم کنی. مرسی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون لطف دارید . هنوز تصمیمی برای تولد و آتلیه اش نگرفتم فتو نی نی هم دکور جدید نداره . آسمان هم شنیدم برخورد مناسبی ندارن نور پردازیشون هم خوب نیست .
سمانه
29 دی 94 0:28
مرسی از جوابت عزیزم. من تولد پسرم اسفنده. من پستایی که میزاری را دنبال می کنم. ممنون میشم اگه راجع به آتلیه اگر جای جدیدی رفتی و راضی بودی هم توضیح بدی .پیشاپیش تولد روشاجون را تبریک میگم.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . چشم حتما. من و روشا یدونه هم پیشاپیش تولد گل پسرتون رو تبریک میگیم ان شاالله سلامت و زنده باشه زیر سایه پدر و مادر گلش
عمه فروغ
1 اسفند 94 18:42
47 ماهگیت مبارک باشه روشا جونی به به چه کار جالبی سالگرد عقدتون هم مبارک باشه ان شااا..که سالیان سال در کنار هم با خوشی زندگی کنید
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم