روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین غذای کمکی روشا گل گلی- حریره بادام

1391/5/16 15:35
685 بازدید
اشتراک گذاری

روشا هم به جمع غذا خورها پیوست

 

امروز اولین غذای کمکیتو شروع کردم حریره بادام که تقریبا نصف روزم رو پر کرد تا آماده  شد .

به محض اینکه آماده شد شما لالا کردی دوباره گذاشتمش یخچال تا بیدار شدی برات گرمش کردم ولی چه داستانی داشتیم با خوردن شما قاشقو میگرفتی دستتو میکردی تو کاسه پیشبندتو میکشیدی تا چند ثانیه هم طول میکشید دست و پا میزدی که زود باش زود باش

اینم عکسهای میل کردن حریره بادام روشا گل گلی

و این هم آخر و عاقبت مادر ناشی و روشا خانومی که میخواد در غذا خوردن کمک کنه

نوش جوووووووووووووووووووووووونت

حالا دیگه ما باید تشریف ببریم حموم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 مرداد 91 0:14
دیگه جزو کباب خورا شدی خانوم خانوما مبارکه
صفورا مامان آوا
16 مرداد 91 8:17
عزیزم خیییییییییلی دختر نازی دارید : نوش جوونت عزیز دلم X عزیزم من که جواب همه سوالاتو داده بودم برو ببین
آرش
16 مرداد 91 8:51
ماشالله خدا نگهت داره عموی خوشگلم ان شالله یه روز دو لپی چلوکباب بخوری با گوجه
الهه مامان روشا جون
22 مرداد 91 23:33
به سلامتی.مبارک باشه