روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

سومین غذای کمکی روشا - سوپ گوشت

1391/5/17 14:13
460 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم امروز برات سوپ درست کردم که توش کمی سیب زمینی + هویج+گوشت قرمز+روغن زیتون+پیاز+لیموترش+نمک گشنیز و جعفری ریختم و خوب گذاشتم پخت ولی چند تا قاشق بیشتر نخوردی و کلی ازش موند دوباره بعدالظهر بهت میدم ببینم میخوری یا نه خدا کنه نخوردنت به خاطر این باشه که سیر شده باشی نه به خاطر اینکه غذا دوست نداری چون خدابه داده من برسه که چه جوری میخوام از این به بعد بهت غذا بدم.

نوووووووووووووش جوووووووووووووووووونت گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مرداد 91 13:54
عزیزم نوش جونت خانومی آتناجون من ندیدم بچه ای بی اذیت غذا بخوره من که کلی ادا ورقص ونمایش درمیارم تا یه چندقاشقی میل کنندآرمیتاخانوم حالااولشم هست تابامزه آشنابشه یه کم طول میکشه .