روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

در تدارک 2 جشن و اولین سینه خیز رفتن روشا جونم

1391/6/6 11:56
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر خوشگلم چند روزه که ما در تدارک دو جشن بزرگ هستیم که بعدا برای خودت و دوستانت مینویسم که چه جشنی در پیش داریم و عکسهاشو میزارم برای همین کمی سرمون شلوغه دائم داریم میریم خرید ، بابایی میگفت فکر نکنم هیچ بچه ای به اندازه روشا تو این سن انقدر مرکز خرید رفته باشه و خرید کرده باشه و با این حال که دائم تو گرما و شب و روز میریم خرید اذیتمون نمیکنی میدونم که خودت هم اذیت میشی ولی چاره ایی نداریم و با این حال خیلی دختر خوبی بودی و همش تو مغازه ها با فروشنده ها ارتباط برقرار میکردی و خودت رو براشون لوس میکردی ، صدا در میوردی و جلب توجه میکردی فروشنده ها هم غش و ضعف میکردن برات و همشون بهمون میگفتن رفتید خونه حتما اسپند  دود کنید و صدقه براش بزارید

 جمعه هم مجبور شدم چند ساعتی بزارمت پیش عمه ها تا برم آرایشگاه و خیلی اتفاقات بامزه برات  افتاد عمه ها چون نی نی ندارن کمی تجربشون تو بچه داری کمه من تو ساکت  سرلاک و شیر خشک گذاشتم و موقعی که شما داشتی گریه میکردی اوناهم هول شدن و سرلاک رو بجای شیر خشک ریختن تو شیشت بعدا دیدن که سغته از سوراخش بیرون نمیاد بعدا متوجه شدن که اون شیر خشکی که من درست میکنم سفیده چرا این زرد شد بعدشم که جیش کرده بودی و عمه میترا  میخواستن جاتو عوض کنند پوشکتو بر عکس بستن خلاصه کلی خندیدیم وقتی بابایی اومد ارایشگاه دنبالم و برام تعریف میکرد که چه اتفاقاتی افتاده من میگفتم اگه الان برم خونه روشا زبون باز کرده میگه مامانی زود بریم خونه در هر صورت دستشون درد نکنه که چند ساعت زحمت دختر نازه منو کشیدن من که خودم بودم از این کارها برای هیچ بچه ایی نمیکردم مخصوصا پوشک عوض کردن که قبل از شما تا به حال برای هیچ بچه ای انجامش نداده بودم . دست همه عمه ها درد نکنه .

 با این وصف که سرمون شلوغه ولی از شیرین کاریهات غافل نمیشم دیروز یکبار خودت رو به حالت سینه خیز کشیدی روی زمین تا بتونی سندل منو برداری ولی بعد از اون هرچی دوربین اوردم سمتت که دوباره این کارو کردی ازت فیلم بگیرم نذاشتی baby with balloon and diaper and dog animated gif

 و چند روزه که روی لثت داره جای دندون معلوم میبشه کمی سفید شده فکر کنم تا یکی دو هفته دیگه مرواریدات در بیاد .ولی هر چی دندون گیرهاتو بهت میدم نمیگیری برا ی همین خودم دستمو میشورم میزارم تو دهنت تا میتونی گاز بزنی و خودم هم با انگشتم لثت رو میخارونم که راحت بشی . میگن خیلی دندون در آوردن سخته . ان شا الله راحت دربیاری و کمتر اذیت بشی .

بوووووووووووووووووووووووووس _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ابو الفضل و زینب
6 شهریور 91 17:54
عزیز خاله......منتظر عکسات هستیم دخملی
سمان مامان آرشیدا
8 شهریور 91 22:35
راست میگی آتنا جون. نوشته بودی. چون خیلی وقت پیش بود یادم رفته بود. ماشاللا قد بلنده روشا جون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 شهریور 91 12:24
واااای مبارکه عزیزم ماکه منتظریم