روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

شیطون بلای ما

1391/8/2 16:34
987 بازدید
اشتراک گذاری

روشا خانوم کم کم داری شیطون میشی و غیر قابل کنترل . چند نمونه از شیطونی هاتو که تونستم ازشون عکس بگیرم میزارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی با چه زحمتی بزرگت کردم مثل مامانی نباشی که هر موقع مامان جون از خرابکاری هاش میگفت ، مامانی میگفت من !   اصلا

امروز داشتم با تلفن صحبت میکردم یک دفعه برگشتم دیدم در یک لحظه هم قاب عکس رو شکوندی هم ساعت روی پاتختی رو

دیروز هم این خرس بیچاره چشم داشت

مامانی شما زحمت نکشید من خودم کشوی لباسم رو  مرتب میکنم

میز تلوزیون و بقیه میزها و وسایل خونه از اثرات انگشتهای کوچولوی شما هر گز تمیز نمیمونن

جدیدا هم یاد گرفتی تا میری اتاقت محو کاغذ دیواری اتاقت میشی و با ناخن میخوای پارش کنی

قدیما موقع خواب که میشد برق اتاق خواب رو که خاموش میکردم یه کم اینور و اونور رو نگاه میکردی تا میدیدی تاریکیه خاموشیه صدایی نیست میخوابیدی جدیدا فهمیدی منشا نور کجاست خودت چراغ رو روشن میکنی و من و بابایی تا چند ساعتی مشغول این هستیم که شما برق رو روشن کنی ما خاموش .  بالاخره من و بابایی کم میاریم

همه شیطنت هات شیرینه وبعضی وقتها خطرناک تا اونجایی که آسیبی بهت نرسونه میزارم همه چیز رو لمس کنی و امتحان کنی تا خودت دست بکشی دوست ندارم زیاد دست بزن ، نزن بگم پیشت میشینم تا کارهای خطرناک نکنی .

دوست دارم مثل همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای روشا
2 آبان 91 20:14
خداوند پشت و پناهش باشه
محبوبه مامان الینا
3 آبان 91 7:13
ای وروجک شیطون بلای ملوس تازه کجاشو دیدی عزیزم یه کم بزرگتر شه آثار نقاشی رو در و دیوار خواهی داشت و...اعتراضم کنی میگن اشکالی نداره مامان انشاله حالت زودتر خوب شه گلم و به شیطونیهات ادامه بدی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آبان 91 11:36
ای شیطون بلای کوچولوتوام شروع کردی برای روشاگلی
سمان مامان آرشیدا
6 آبان 91 0:11
وای چه شیطون بلایی شده!!! ببوسش مامان آتنا. شکار لحظه های شیطونیش هم خیلی باحال بود.