روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

روشا و حمام

1391/8/28 14:18
363 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقته که رفتیم دکتر و دکتر گفت باید توی چای بابونه بنشینی تا سوختگی پاهات خوب بشه تند تند میبرمت حموم و خودمو به هر دری میزنم تا بنشینی توی وان و از وان نیای پائین دیروز هم بردمت حموم و گفتم برای اینکه هم سر خودم گرم شه هم شما که از عکاسی لذت میبری سرگرم بشی چند تا عکس از داخل حمومت و بعد از حمومت که لالا کردی بگیرم.

قربون اون ژستات برم که موقع خوابم به ژستات تنوع میدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بنیتا
28 آبان 91 18:23
ای خدا چقدر قشنگ لالا کرده
مریم مامان سلما
29 آبان 91 3:17
عافیت باشه عزیزم چه خوشگل خوابیدی خوب بخوابی گل خوش بو
محبوبه مامان الینا
29 آبان 91 7:19
ای وروجک معلومه اب بازی بهت چسبیده
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آبان 91 13:38
عزیزم چقدرنااازخوابیدی آفیت باشه گلم
atefeh
21 فروردین 92 12:57
مامانی روشا من از نی نی نی های ناز رو لینک میکنم با تبادل لینک موافقی پی ام بده نانازی روببوس به دوتا وب من هم بیا من میخوام هر روز بیام وبت وروشا رو ببینم بوس بوس www.elay-jj.niniweblog.com www.elana.niniweblog.com