روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

آب خوری روشا با لیوان

1391/9/1 16:33
319 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم از روزی که دندونای خوشگلت دراومدن دیگه با شیشه بهت آب میوه و آب یا هر نوشیدنی دیگه نمیدم فقط شیر چون اونم مجبورم با شیشه بدم چون جائی خونده بودم از موقعی که بچه دندون در میاره با شیشه بهش نوشیدنی ندید چون مک زدن زیاد دندوناشون رو خراب میکنه البته بعضی وقتها تو مهمونی ها با شیشه بهت آب میدم ولی خونه همیشه با لیوان.

 بعد از قطره آهنت هم سریع مسواک برات میزنم تا مرواریدات خراب و سیاه نشن این مسواکت رو خیلی دوست داری چون هم ژله ایی هم راحت میتونی تا ته بکنی تو دهنت و لثه هات که به خاطره دندون در اوردنت میخارن رو بخارونی و خیلی بهتر از دندون گیراته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب و ابوالفضل
2 آذر 91 11:31
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ـ
مامان انیسا
2 آذر 91 18:38
آفرین به شما عزیزم من که هر کاری میکنم نمیتونم به آنیسا مسواک زدن رو آموزش بدم اما مسواک شما هم چیز جالبیه ندیده بودم
ثمین
3 آذر 91 3:35
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مریم مامان سلما
3 آذر 91 3:51
نوش جونت خاله حتما وقتی با لیوان آب میخوری مرواریدای خوشگلت میخوره به لبه لیوان و صدا میده وای خدا چه حالی داره یه عالمه بوس از صورت مثل ماهت عزیزکم
مامان همای مسیحا جونی
5 آذر 91 16:16
فدای مرواریدات دخملی. مامانش این مسواک با مزه رو از کجا خریدی. مسیخا زیاد از مسواکش خوشش نمیاد. بااینکه من خیلی خوشم میاد!
الهام مامان آوینا
7 آذر 91 13:05
چه جالب. ندیده بودم. متاسفانه دندونای اوینا احساس میکنم می خوان سیاه شن. با وجود اینکه بعد از قطره اهن سریع بهش مولتی ویتامین و بعدش اب یا ابمیوه میدم کاراییش خوبه از نظرتون ؟ از کجا و چه قیمتی تهیه کردید؟