روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

بزرگ شدی میخوای چه کاره بشی؟

1391/9/18 13:53
497 بازدید
اشتراک گذاری

 در سیستم آموزشی ما از همان کودکی به ما آموخته اند که رمز خوشبختی "موفقیت" است نه "شاد" بودن!

 امروز به این جمله «جان لنون» برخوردم که شرح حال ماست. شما چه فکر میکنید؟

"
......زمانی که به مدرسه رفتم از من پرسیدند: که وقتی بزرگ شدی میخواهی چه کاره بشوی. من پاسخ دادم "خوشحال."
آنها به من گفتند که مفهوم پرسش را متوجه نشدم و من به آنها گفتم این شما هستید که مفهوم زندگی را متوجه نشدید

 

منم دوست دارم مامانی از الان تا زمانی که بزرگ میشی و همیشه عمر اول خوشحال باشی بعد موفق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الناز(مامان بنیا )
18 آذر 91 14:35
مرسی عزیزم که ادرس تو دادی اما این ادرس هر جی می زنم می که درست نیست جک کنید ببیند درسته ؟www.roshayedoone.niniweblog.com
الهام مامان آوینا
18 آذر 91 15:26
سلام اتنا جون. عکس روشا را به همراه عکس اوینا تو مجله نی نی پلاس این ماه چاپ کردن. خواستم سورپرایزتون کنم
مامان سانلی
18 آذر 91 15:29
همیشه موفقیت خوشحالی میاره و خوشحالی موفقیت.....یه عالمه ارزوی خوشحالی و موفقیت برای روشا یدونه خودم
الهام مامان آوینا
18 آذر 91 17:26
خواهش میکنم اتنا جووووووووون. روشا یدونه را از طرف ما یه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 آذر 91 20:21
همیشه شادباشی گلم
مامان افسانه
19 آذر 91 9:02
ان شا ا... که همیشه موفق و خوشحال باشی برای روشا یدونه
محبوبه مامان الینا
19 آذر 91 9:16
مطلب بسیار جالب و آموزنده ای بود ممنون
پگاه مامان آرتین
19 آذر 91 10:24
خانم کوچولو همیشه خنده رولبات باشه .بخندتادنیابهت بخنده
فرهنگستان ادب
24 آذر 91 0:01
به جای واژه سیستم از واژه سامانه استفاده کنید