روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

مروارید هشتم

1391/10/30 9:59
396 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههه عزیزم

بالاخره مروارید کوچولوی هشتمت هم از بالا سمت راست دراومد چند روزی بود منتظرش بودم چون وقتی دندونت از پایین در میاد چند وقته بعد بالاییشم در میباد الان ٤ تا بالا ٤ تا از پائین مرواریدهای سفید داری البته فعلا با مراقبتهای مامانی سفید موندن. چند روز هم هست که اصلا خوب غذا نمیخوری باید بابایی دستاتو بگیره منم به زور بریزم تو دهنت تا دستتو تو غذا نکنی ولی شما یه کلک دیگه یاد گرفتی غذا رو میخوری ولی بعدش با فوت میریزی روی صورت خودم یا توی کاسه غذا فوت میکنی به پیشنهاد بابایی سوپتو تو لیوان میریزیم و اونجوی کمی مخوری شاید هم به خاطر دندونت باشه و شاید هم به خاطر عادی شدن غذات ولی من هر روز تنوع میدم و چیزهای مختلف میریزم . شاید چند روز بهت سوپ و غذای آبکی ندم بجاش غذای سفت مثل کوکو و پلو بدم تا تنوعی بشه بلکه بخوری مثل موز که هر روز یدونه میخوردی و الان اصلا لب نمیزنی بجاش هر روز بهت سیب میدم تا چند وقته دیگه طعم موز برات جدید بشه.

دندون هشتم در ١١ ماه و ١٦ روزگی فندقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایسان
30 دی 91 13:40
مروارید خوشگلت مبارک باشه راحت و بی دردسر در بیاد همشون


ممنونم مامانی آیسان
مریم مامان سلما
30 دی 91 18:30
سلام خوشگل خانم مبارکهههههه آتنا جون من برای سلما هر وقت میخواست دندون در بیاره گوشت کباب میکنم آخه آب گوشت کباب شده خیلی برای زمانی که دندون در میاره خوبه یه کم هم دردشو آروم میکنه البته شاید خودتون هم این کار رو انجام میدین ناراحت نشین از یاد آوری من


مرسی مریم جون قبلا بهم گفته بودن گوشت کبابی بده ولی تا به حال اینکار رو نکردم حتما اینبار این کار رو میکنم . بوس به سلما جون
مامان نيلي
1 بهمن 91 10:40
تبريك ميگم روشاي ناز و خوشگل .
اتنا جون من به نيليا سوپ بلدرچين ميدم انگار اشتهاشو زياد ميكنه همه غذاشو ميخوره.يكم نمك خيلي كم ميريزم كه غذاش بي مزه نباشه.
ايشالله اشتهاش برگرده نگران نباش


مرسی مامانی . سوپ بلدرچین رو من همیشه به روشا میدم به هر صورت ممنون از راهنماییتون