روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

حوادث این دور روز

1392/1/5 10:46
540 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی از دیروز ظهر مامان جون و خاله لیلا اومدن خونمون و شما هم مثل همیشه شیرین کاری،  دستمال برداشته بودی کل خونرو داشتی نظافت میکردی ولی خیلی به فرش حساس بودی هر جا رو تمیز میکردی باز میومدی روی فرشم دستمال میکشیدی با خاله و مامان جون کلی خندیدیم ولی آخرش کمی خوابت میومد میخواستی روی فرش رو دستمال بکشی که دستمال موندش زیرت و خوردی زمین و کلی گریه کردی تا خوابت برد شب هم بابایی اومد و خواستی بری روی مبل پیش بابا دسته مبل رو ندیدی خوردی به دسته مبل و گوشه چشم راستت کبود شد فوری بابایی برات یخ گذاشت ولی جای بدی بود هم خیلی درد داشت هم فوری کبود شد بازم کلی گریه کردی ني ني شكلكتا خوابت برد  موقعی که داشتی تمیز کاری میکردی انقدر مشغول ذوق کردن بودم فراموش کردم ازت عکس بگیرم و از صورت کبود شدت هم دلم نیومد عکسی بگیرم  همه کلی برات ناراحت شدن بعد از حوادث تلخ میرسیم به حوادث خوب که مامان جون زحمت کشیدن برای تولدت جلوتر از همه پول دادن مامان جون همیشه مناسبتها رو نقدی حساب میکنن که ما هر چی دوست داریم برات بخریم خاله لیلا هم دستکش و جوراب و عروسک برات اورده بود  دست هر دوشون درد نکنه روشا یه ماچ آبدار از صورت ماه دو تاشون میکنه منم امروز گذاشتمت پیش مامان جون رفتم کلی برات لباس های خوشگل خوشگل خریدم . شکلک های محدثهhttp://www.khavaranshop.com/به قول مامان جون با این  لباسات باید بخوریمت.البته برای بابایی هم خرید کردمشکلک های محدثه وقتی هم اومدم خونه و رفتم توی اتاقت فکر کردم بمب ترکیده چون خاله لیلا گذاشته بودت روی تخت و هر اسباب بازی که خواستی بودی از توی ویترین و طبقات داده بود دستت و شما خوشحال از این همه آزادی سر هر کدوم یه بلایی اورده بودی یه عروسکتو جورابشو دراوردی یه عروسکتو موهاشو باز کردی یه عروسکتو بدون کله کردی و ... البته من مشکلی ندارم چون ما همه اینا رو خریدیم برای شما و دیگه برای شماست و هر کاری دلت بخواد میتونی باهاشون بکنی از این اخلاقای بعضی از مامانا بدم میاد که اسباب بازی های بچه ها رو قایم میکنن میگن خراب میشه خوب بشه برای خودشونه.

مبارکت باشه عزیزم ان شا الله همیشه برات اتفاقات خوب پیش بیاد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 18:06
الهی که عزیزم شما کوچولوهای نازنین هیچ وقت اسیب نبینید که دل ماماناتون واقعا کباب میشه. امیدوارم تا الان که دارم ه احساس خوب می نویسم برات خوب خوب شده باشی و هیچ اثری از کبودی نمونده باشه.....اتنا جون دندون 6 اوینا در اومده ولی یه تیکه گوشت هم از لثه اش زده بیرون . به نظرت طبیعیه؟ رو لثه بالاییش سمت راست دهانش؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون الهام جون از نظر لفت . راستش من تا به حال نشنیدم و روشا هم این طوری نشده به نظرم یه سرچی تو اینترنت بکن با دکترش هم تماس بگیر اگر فکر میکنی بازم میتونم کمک دیگه ایی بهت بکنم حتما بهم بگو .دندون آوینا جون هم مبارک باشه . ان شا الله چیز مهمی نیست.
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 18:15
مبارکه لباسهای جدیدت


مرسی نرگس جون
مامان آناهیتا
4 بهمن 91 22:27
سلام الهی خاله فدات بشه چشمت درد گرفت
مبارک باشه لباس های جدیدت
منتظر عکس های خوشگلت با لباس های جدیدت هستیم


خدا نکنه آناهیتا جون
مرسی آناهیتا جون آرستا عسلی رو ماچش کن
محبوبه مامان الینا
5 بهمن 91 7:25
مبارکه عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک


مرسی محبوبه جون
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 10:38
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک و لباسات هم مبارکت باشه عروسک دوست داشتنی


مرسی مهسا جون
مامان افسانه
6 بهمن 91 15:45




ما هم ماچ


بهاره مامان باران
6 بهمن 91 15:57
سلام مامان روشا جونی
خیلی نازه دخملی
پیشاپیش تولدت مبارک روشا جون
اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.



مرسی مامانیه باران
حتما . مرسی به ما سرزدین
مریم مامان سلما
7 بهمن 91 0:30
الهی بمیرم برات خاله چشم خوردی خیلی وقتا آدم از دوست داشتن یکی رو چشم میکنه لباساتم مبارکه عزیز دلم همیشه شاد باشی گلم


مرسی مریم جون خدا نکنه همیشه زنده باشی و سایت بالای سرگل دخترمون
مریم مامان سلما
7 بهمن 91 0:32
سلام آتنا جون یه سوال ازت داشتم من بیشتر لباس های سلما رو کیش میخرم تهران هم از بهار و تیراژه براش خرید کردم جای دیگه رو سراغ داری لباس خوشگل داشته باشه تا تهرانم براش برم خرید


منم بیشتر لباسهای روشا رو بهار و تیراژه و میلاد نور طبقه آخر میخرم ولی میرداماد میدان محسنی و شهرآرا روبروی اداره گذرنامه هم بد نیست ارمغان و ارمغان کودک که کنار هم هست روبروی پارک ملت و خیابان گاندی هم یه پاساژ هست بد نیست ولی من بیشتر تیراژرو میپسندم.ولی از همه اینجا ها که گفتم خریدایی داشتم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 بهمن 91 17:32
مبااااارکه کادوهای جلوجلوت عزیزم
الهی قربونت عزیزم که خوردی به مبل
بی صبرانه منتظرعکسهای تولدتیم روشاجونم


مرسی خاله آنا
خدا نکنه. دیگه دخمل شیطون این چیزها رو هم داره دیگه
مرسی بزودی
مریم مامان سلما
8 بهمن 91 14:39
مرسی عزیزم لطف کردی





قربونت برم عزیزم . سلما خوشگلمو ببوسید.
مامانی آدرین
11 بهمن 91 15:11
جان دلم مواظب باش خاله مامان آتنا به جای یخ محل ضربه را با وازلین یا کرم چرب کن برای بچه ها بهتر از یخه


مرسی مامانی . اتفاقا خاله لیلاش گفت روغن زیتون بزن زدم خوب بود