روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

هفتمین جلسه کلاس خلاقیت

1392/1/5 10:32
327 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین جلسه کلاست در سال 91 بود ولی آخرین جلسه این ترمت 19 فروردینه . شنبه 26 اسفند هم قراره  براتون جشن چهارشنبه سوری و هفت سین بگیرن خدا کنه سر کیف باشی و اذیت نکنی

امروز تو کلاس کلاه درست کردیم و به زور رو سرت گذاشتم و کل جین گیلیاشو که با کاغذ رنگی درست کرده بودم کندی .

از سمت راست :  یدونه ما / کوهیار / پارسا / باراد/ بنیتا فاطمه هم غایب بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nasema
21 اسفند 91 15:03
سلام اگه دنبال یک یادگاری خوشمل و موندگار هستی زود بیا پیش من تا یک تقویم خوشمل با هرتم و عکس دلخواه شما فقط 2000هزار تومان نمونه کارهارو ببین ضرر نداره
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 15:08
قالب نومبارک چقدرخوشگله
عزیییزم قربونت بااون کلاه گذاشتنت میبینم که به آخرای ترم رسیدی دانشجوکوچولو
آتناجون روزجشن یه عالمه ازش عکس بگیرحتمادیدنیه بادوستاش جشن میگیرن


مرسی عزیزم
آره دیگه خانوم خودش قصد ادامه تحصیل داره ولی من میگم نه از ماه دیگه میریم سالن بازی و پارک
آره میخوام بگیرم اگر یکجا وایسته
الهام مامان آوینا
22 اسفند 91 17:23
تولدت مباااااااااااااااااارک اتنای عزیز... وااااااااااااااااااای جدی نوشتید 17 سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که باورم نمیشه... احساس کردم هم سن و سال خودمی .... البته هنوز باور ندارم 17 سالتون باشه...افرین بهتون که مرتب کلاس های خلاقیت را شرکت می کنید... واقعا قابل تحسین هست...


مرسی عزیزم نه بابا شوخی کردم من سال 84 ازدواج کردم یعنی اون موقع 10 سالم بوده .
خاله زهره
22 اسفند 91 23:49
سلام. روشاجون خیلی جیگرو نازه وبلاگتونو تازه پیدا کردم از این بعه بعد بهتون سر میزنم.خوشخال میشم شما هم به وبلاگ خواهرزادم درساجون سر بزنید روشارو از طرفم ببوسید که خیلی ملوسه