روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

یه گردش دو نفره

1392/2/7 16:20
426 بازدید
اشتراک گذاری

روشا یدونه مامان ، مامانی کمی تنبله و حوصله اینکه شما رو ٢ ساعت حاضر کنه بعد خودشم حاضر بشه تا بریم بیرون رو نداره و بابا هم همش میگه برید بیرون انقدر تو خونه نمونید دیگه امروز به حرف بابایی گوش کردم و حاضرت کردم که بریم پارک . تا اونجا که تو بغلم بودی  بعدش رفتیم پارک همش میخواستی سرسره سوار بشی از اونجایی که تنهایی رفته بودیم و نمیشد هم کنترلت کنم هم عکس بندازم ترجیح داده از عروسکم مراقبت کنم و هیچ عکسی نندازم و بعدش هم رفتیم امام زاده باغ فیض که مامان بابایی اونجا به خاک سپرده شده و تا تونستی ورجه وورجه کردی

همه عکسهات  رو از پشت سرت گرفتم تا میگفتم روشا برگرد بدو بدو میکردی و نمیزاشتی

خوردن یه موز برای گرفتن انرژی دوباره میچسبه

نمیدونم چه گیری به عکس این شهید بنده خدا داده بودی و همش میرفتی بوسش میکردی و نگاش میکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایسان
8 اردیبهشت 92 8:23
قربونه اون لپهایه باد کردت برم من خداوند بیامرزد


مرسی خاله جون تا اونجا که جا داشت پرش کرده بودم . خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
سوسن(مامان پرنسس باران)
8 اردیبهشت 92 19:32
همیشه به گردش و تفریح عزیزم

خدا رفتگانتون رو بیامرزه خانومی..

ببوس پرنسس خوش تیپ رو.


ممنون . خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
لطف داری چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
سمانه
9 اردیبهشت 92 1:02
ای جونم . حسابی بهش خوش گذشته.
موز خوردنشو ببین عزیزم.

خیلی نازه ماشاللا.


حسابی بدو بدو کرد انگار از زندان آپارتمان نشینی راحت شده
چشماتون ناز میبینه عزیزم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 15:45
خدا رحمتشون کنه
عزیزمی خوش بگذره عزیزدلم


خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
مرسی عزیزم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 15:45
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک




مرسی عزیزم . روز شما هم مبارک مادر گل و مهربون
مریم مامان سلما
10 اردیبهشت 92 4:42
از بس که این دختر ما ا محبت قربوت برم عزیزم


خدا نکنه عزیزم