روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

بابا یدونه روزت مبارک

1392/3/4 11:22
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ما تونستیم امروز بابایی رو غافلگیر کنیم،  از چهارشنبه میخواستم برای بابا جشن بگیرم ولی بابا همش خونه بود و نمیشد. دیگه امروز صبح با هم رفتیم براش کیک و گل خریدیم بعدش اومدیم کل خونرو تمیز کردیم یه شام ویژه درست کردیم و خودمون رو هم خوشگل خوشگلا کردیم و منتظر شدیم تا بابا بیاد و ذوق زدش بکنیم .روز تولد امام علی به غیر از اینکه روز پدر و روز مرد هست برای من و بابایی یه مناسبت دیگه هم داره اونم سالگرد ازدواجمون البته به قمری برای همین شمع روشن کردیم و کمی رمانتیکش کردیم.

قبل از اینکه بابا بیاد گفتم روشا زنگ بزن به بابا بگو بابا زود بیا

قبل از اینکه بابا بیاد گفتم مامانی بابا که اومد این گل رو بده بهش.  موقعی که بابا زنگ زد انقدر هول شدی بدو بدو رفتی سمت در

ای وای گلم یادم رفت

انقدر ناز گل رو دادی به بابا که کلی کیف کرد گفت تو بهش یاد دادی اینجوری گل رو بده بهم. گفتم نه فقط گفتم بده به  بابا

قندک مشغول فوت کرن شمع ها ، مامانی برای این همه شمع که نفس کم میاری

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان آوینا
5 خرداد 92 0:07
اتنا جون به جز روشا که یدونه هست خودت یدونه ای ها... شیطون بلا.. چه رمانتیک .. من که کلی کیف کردم ..خوش به حال همسریتون که همچنین خانم و همسری مثل شما را داره... افرن بهت عزیزم... خیلی پست هیجان انگیزی گذاشتی.. عکس همسرتون با روشا یدونه هم خیلی رمانتیک و عاشقانه افتاده ...خدا شما سه تا برای هم برای همیشه حفظ کنه در کمال صحت و سلامت...


مرسی عزیزم . خیلی شرمندم کردین .من این کارها رو به خاطر تغییر دادن به روند زندگی تکرای انجام میدم و دوست دارم کمی از این روزمرگی در بیایم و تنوعی تو زندگیمون باشه و برای همسرم هم که کار حساس و پر مشغله ایی داره انرژی دوباره ای باشه برای شروع روز کاری دیگه . خیلی ممنون از نظر لطفت عزیزم
مامان بنيتا
5 خرداد 92 10:37
خيلي زيبا بود مثل هميشه با سليقه

روز پدر و سالگرد ازدواجتونو تبريك ميگم


ممنون عزیزم شرمنده شدم حسابی
محبت داری
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 خرداد 92 13:46
روزپدرمبارک امیدوارم همیشه سایه پدرهابرسرفرزندشون مستدام باشه همینطوربرسرروشایدونه ناز

سالگردازدواجتون روتبریک میگم امیدوارم عمرخوشبختی وباهم بودنتون ۱۰۰۰ساله بشه

خیلی عکسی که دخملی داره به باباش گل میده طبیعی وقشنگه




ممنون عزیزم چه دعای خوبی این آرزوی من برای همه نی نی ها و آرمیتا عسلی هم هست

ممنون البته سالگرد ازدواج واقعی که نیست به تاریخ شمسی 6 مردادهستش


الناز مامان بنیا
5 خرداد 92 14:31
خیلی ناز بود خیلی قشنک نظرم بی اسم اومد


مرسی الناز جون
بنیا جون رو ببوسید
الهام مامان یسنا
5 خرداد 92 16:51
خیلی قشنگ و با احساس بود. فکر کنم همسرتون بی نهایت خوشحال شد از داشتن دختری گلی که با گل به استقبال پدرش می ره و همسر مهربونی که این آرامش و محبت رو بی دریغ به همسرش هدیه میکنه. خداوند مهربون همیشه این خانواده صمیمی رو شاد نگه داره.
روشا هم که با اون چشماش یدونه است. من همیشه به وبلاگش سر میزنم و طرفدارش هستم.


ممنون مامانی یسنا . فکر نکنم باباش به اندازه من خوشحال شد از اینکار. محبت داری که تند تند بهمون سر میزنی و ما رو شرمنده میکنید . بوووووووووووس برای یسنا ناز
مرمر
5 خرداد 92 17:06
وای چقد رمانتیک چقد خوشم اومد ازکارتون.روشاجون مطمنم بزرک بشی مث مامانت باسلیقه میشی


ممنون عزیزم. خیلی لطف داری کلی شرمنده شدم
زیبا مامان آرنیکا
7 خرداد 92 15:30
سلام...امروز با وبلاگ قشنگ روشا جون آشنا شدم...خیلی دختر ناز و ملوسی دارید ...سوپرایز قشنگی بود مخصوصا عکسی که در اون لحظه گرفتی عالیه...خوشحال میشم به ما هم سر بزنید...با اجازه لینک میکنم


ممنون عزیزم لطف دارید . بله حتما سر میزنم[