روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

یدونه باهوش من

1392/8/27 18:24
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شکلات شیرین مامان که روز به روز با بزرگ شدنش سختی هاشم داره بزرگ میشه و شیطونی هاش دیگه مجالی برای عکس گرفتن و ثبت اونها توی دنیای مجازیش نمیده . میدونم بخش مهمی از شخصیت تو به نام ( من) با ( خودم خودم) گفتنهات داره شکل میگیره میدونم كه هيجان حركت داري و داري اوج جنب‌وجوش زيباي كودكانه‌ را سپري مي‌كني .میدونم كه در برابر رفتارهات بايد انعطاف بيشتري به خرج بدم.میدونم كه همه جاي دنيا همه 2 ساله‌ها مثل تو هستند.اما كاش بدونم با كساني كه نمیدونن چه بايد بكنم؟؟؟این روزها سختی هات و شیطونی هات تواٌمان شده با شیرین کاریهات و این  کمی صبرم رو زیاد میکنه  تا دو تایی با هم از این روزها لذت ببریم.

این عکسهایی که امروز میخوام بزارم مربوط به هفته پیش میشه که باز ما رو سورپرایز کردی انقدر باهوش و شیرین و فهمیده هستی که بعضی وقتها یادم میره هنوز دو سالت هم نشده و کمی توقعم ازت زیاد میشه .از پارسال که کارتهای باما رو دارم باهات کار میکنم فقط کارت موز و پرتقال و انگور و انار رو میتونستی اسمشون رو بگی و من کمی نا امید شده بودم که تلاشم بی فایدست هنوز زوده که یاد بگیری ولی هفته پیش 70 تا از کارتهارو روی زمین گذاشتم و اسم هر کدوم رو که گفتم بهم دادی اصلا باورم نمیشد دوباره این کار رو کردم گفتم شاید شانسی بار اول درست دادی ولی دیدم نه بازم همه کارتها رو میشناختی و تا الان وقتی کارتها رو نشون میدادم و میگفتم این چیه؟ بلد نبودی اسمشون رو تلفظ کنی ولی میدونستی چیه . وقتی گفتم عسل رو بده،تخم مرغ،کره و... همرو درست دادی . شب هم که بابا اومد بعد از شام بهش گفتم برات یه سورپرایز دارم وقتی کارتها رو چیدم روی زمین و همشون رو دادی بابا هم اینجوری شده بودتعجبباورش نمیشد .

 

هر کدوم از کارتها رو که پیدا میکردی  میزاشتی روی کمدت

عسلم با احتیاط از کنار کارتها رد میشه که نکنه ترتیبش بهم بریزه

انقدر دنبال کارت گشتی اوردی دادی به من که خسته شدی رفتی رو ی تخت از اونجا نشون میدادی

Smiley bisous 304

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ندا
27 آبان 92 22:14
آخی عزیزم . چقدر خوشم اومد داره با احتیاط از کنار کارتها رد میشه. عجب دنیایی دارن این بچه ها..... راستی آتنا جان شما از صندلی غذا استفاده میکنی؟(بدرد بخوره؟ یا توش نمیشینن؟)
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
منم خیلی اون عکسش رو دوست دارم راستش چون از خیلی ها شنیده بودم که بچه روش نمیشینه و استفاده نمیکنه موقع خرید سیسمونیش نخریدم ولی وقتی به غذا خوردن افتاد انقدر امروز و فردا کردم برای خریدش که دیگه الان پیش خودمون غذا میخوره واصلا جدا نمیشینه . بعد اینکه اصلا روشا عادت نداره یکجا بشینه غذا بخوره کل خونرو میگرده موقع غذا خوردن منم دنبالش ولی دارم سعی میکنم این عادت رو از سرش بندازم و به زور یکجا بنشونمش . ولی استفاده هر کس از وسایل متفاوته به من گفته بودن کریر هم استفاده نمیشه ولی من تا 9 ماهگی روشا کامل استفاده کردم.
مارال - مامان روشا
28 آبان 92 0:35
آفرین خوشگل خانوم باهوش واقعن این فلش کارت ها ایده ی خوبی هستن برای پروروندن هوش این کوچولو ها روشای من هم خیلی کارت هاش رو دوست داره و تقریبن تمام سه چهار سری از کارت ها رو که باهاش کا کردم بلده ولی خوب از اونجایی که روشای من هنوز خیلی حرف نمیزنه اسامی کارت ها رو نمیتونه بگه اما خوشحالم که یدونه ی خاله میتونه اسم تعدادی از کارت هاش رو بگه آفرین خوشگلم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مارال جون خیلی محبت داری به روشا بله خیلی خوبن ولی خیلی باید وقت بزاریم و حوصله به خرج بدیم که یاد بگیرن
حميده
28 آبان 92 9:04
واي عشقم عكس اولش چقدر ناز شده چه بامزه نشسته.. تل آبي چقدر بهش مياد. عاشق موس گفتن روشا هستم. مرسي ماماني اينقدر براي يه دونه وقت ميذاري
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عمه جون . خواهش میکنم دیگه کاریه که از دستمون برمیاد دیگه
مامان جانان و آوا
28 آبان 92 12:25
سلام مامان روشا جان از روشا جون هم يه بوس محكم براي من بگيرين!
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
الهام مامان یسنا
28 آبان 92 16:27
آفرین روشا جونم ماشالله دختر باهوش. منم خیلی فلش کارت ها رو با یسنا کار میکنم و اون هم تمام حیوانات و میوه ها و سبزیجات رو بلده. منم میچینم روی زمین اسم هاش رو میگم یسنا میاره. ولی نمیتونه اسم هاشون رو تلفظ کنه. ولی واقعا باید حوصله خرج کرد تا استعداد این وروجک ها رو پرورش داد. برای روشا خوشگلم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
آفرین به یسنا تپلی که حیوانات رو هم بلده روشا بلد نیست یعنی اصلا بهش نشون ندادم احساس میکنم براش سخت باشه
مامان بنيتا
28 آبان 92 17:52
عزيز خاله ماشالا كه انقدر باهوش و زرنگي دختر نازم چه با احتياط از كنار كارت ها رد ميشه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی خاله جون
نرگس مامانه باران
28 آبان 92 18:06
سلام عزیزم ای جونم با چه دقتی بازی میکنه عاشق اون عکسم که با احتیاط از بغل کارتها رد میشه ببوسش از طرف من
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم. نیستی منم عاشق اون عکسشم
جیران بخشنده
28 آبان 92 19:13
به این دختر ناز و باهوش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم . کم پیدایی
منا مامان سودا
29 آبان 92 10:54
اي جانم چقدر دلم تنگ شده بود براي روشا دخترمون بزرگ شده آتنا جون روزي چند تا كارت نشون ميدي منم خيلي وقته خريدم كارتهاي باما رو ولي استفاده نكردم به اون صورت سودا هم چند تاييش رو بلده الان كه اين پستت رو ديدم انرژي گرفتم براي شرروع كارتها فقط ميشه بگي تو روزي يا هفته اي يا برنامه ات چطوري بوده براي ياد دادن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام . منا جون ان شاالله بهتر شده باشی . بهت سر میزدم ولی میدیدم خبری نیست. من کل کارتهای میوه ،خوردنی ها ونوشیدنی ها،سبزی ها رو نشون میدم چون وسایل نقلیه و پوشاک و حیوانات و حشرات و مکانها خیلی زوده براش و تلفظش سخته.من روزی تقریبا یکساعت باهاش کارمیکنم تو هفته ممکنه روزی پیش بیاد که اصلا کار نکنم ولی خود روشا هم خیلی علاقه نشون میده.
مامی مائده
30 آبان 92 0:10
ماشالاااا به این دختر باهوش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مامی مائده جون
مامان ایسان
30 آبان 92 15:47
فدات شم شیرنم تلاشهای مامانی به ثمر رسید وای که چه ذوقی داره یه کار جدید یاد میگیرن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خدا نکنه فرزانه جون.
منا مامان سودا
1 آذر 92 22:20
ممنون از توضيحاتت اره به خاطر چشمام فعلا فقط ميام وبلاگ گردي ميكنم و ميرم تا يكم چشمم بهتر بشه كه بتونم تايپ بكنم زياد چون الان مثلا يه روز وبلاگ يكي از بچه ها رو نگاه ميكنم فردا مال يكي ديگه در حد 3 تا 4 مين به خاطر همين نميتونم بنويسم ولي تصميم دارم آپ كنم سودا هم تمام اعضاي بدن رو ياد گرفته حيوانات هم يه 12 تايي رو بلد ه بقيه هم مختلف من از هر مجموعه 5 تا 6 رو جدا كردم و اونا رو سودا بلده ولي بقيه رو نه خيلي وقت هم هست ديگه اضافه نكرده ولي تصميم گرفتم دوباره شروع كنم سودا هم خيلي علاقه داره من كوتاهي ميكنم و خيلي وقتا عذاب وجدان ميگيرم تو وبلاگت از كارايي كه با روشا جون ميكني آموزش ها بنويس تا يه مادر تنبل به خودش بياد هههههههههه هههههههه بازم موفق باشي دخترمون رو ببوس
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ان شاالله هر چه زودتر خوب بشی که بازم تند تند بهمون سر بزنی . خواهش میکنم عزیزم شرمنده میکنید . حتما تا اونجایی که بتونم و فکر کنم کارهایی که میکنم برای دیگران مفیده میزارم
مریم مامان سلما
2 آذر 92 13:57
به به آفرین به این دختر خوشگل و با هوش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم سلما جون رو ببوسید
سمانه مامان آرشیدا
4 آذر 92 1:49
آخی چه سورپرایز جالبی. آفرین به روشای با هوش. عکساش هم خیلی ناز شدن.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون سمانه جونببوس آرشیدا جونمو