روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین های تکرار نشدنی

1392/10/21 13:12
893 بازدید
اشتراک گذاری

 

این پست شامل همه اولین هات میشه اولین هایی که برامون خیلی مهم و با ارزش بود و دیگه تکرار نمیشه اولین جاهایی رو که رفتی ، اولین هدایا، اولین عید ها رو در پست های قبلی وبلاگت گذاشتم و دیگه تکرار نمیکنم . بعد از دو سالگیت به مناسبت هر ماهگردت یک پست کامل از اتفاقات اون ماه برات میزارم  و دیگه روز به روز و هفته به هفته مطلبی توی وبلاگت نمیزارم و بیشتر وقتم رو برای خود خودت و کارهای مهمی که تصمیم دارم انجام بدم میزارم . دیگه وقتشه که هر دومون بعد از دو سال، زندگی رو جور دیگه ایی تجربه کنیم و رنگ تازه ایی به زندگیمون بدیم و از زندگی مجازیت کمی فاصله بگیریم و درگیر واقعیت ها بشیم .

اولین چرخش و غلت :   ٣ ماه و ١٤ روزگی

اولین باری که با کمک نشستی: ٦ ماه و ٩ روزگی

اولین باری که بدون کمک نشستی : ٧ ماه و ٢٠ روزگی

اولین سینه خیز رفتن : ٦ ماه و ٢٧ روزگی

اولین چهار دست و پا رفتن : ٧ ماه و ٢٤ روزگی

اولین قدم : ٩ ماه و ٢٦ روزگی

اولین جشنی که برات گرفتیم به مناسبت نیم سالگیت بود

جشن دندونی که به خاطر اولین دندونی که در ٧ ماه و ٥ روزگیت در اوردی

اولین یلدا

اولین تولد

جشن قدم به خاطر اولین قدم های کوچیکت

اولین روز عشقی که در کنارمون بودی

آخرین چهارشنبه سال ١٣٩١

 

نيما يوشيج در يك سالگي فرزندش نوشت: پسرم!يك بهار،يك تابستان،يك پاييز و يك زمستان را ديدي!!! از اين پس همه چيز جهان تكراريست ؛ جز "مهرباني"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الهام مامان یسنا
21 دی 92 18:40
وای که چقدر این یادآوری گذشته و دیدن عکسای قبلی لذت بخشه وقتی میبینی این وروجک ها چقدر بزرگ شدن. چقدر عکس آخری خوشگل شده ماشالله به این دخملی خوشگل با اون چشمهای نازش.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
واقعا الهام جون در یک چشم به هم زدن بزرگ میشن و تغییر میکنن . چشمات نازه عزیزم
مارال- مامان روشا
21 دی 92 22:18
الهی، عزیزم چه کوچولوی نازی بودی آتنا جون خیلی پست قشنگی گذاشتنی، واقعن همینطوره " اولین های تکرار نشدنی " ما هم هر از چند گاهی سری به گذشته های شازده خانوم و اولین هاش میزنیم خیلی مرور دلنشینیه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مارال جون . . دیدن عکسهای گذشته کمی هم ناراحت کنندست چون نمیتونی مثل گذشته باشی به قبل برگردی .
مهسا مامان نلی
23 دی 92 17:01
قربون چشای خوشگلت تو اولین روز عشق چه خوشگل خندیدی خانم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خدا نکنه .مرسی
مامان بنيتا
24 دی 92 0:39
خيلي زيبا بود خيلي عكست ناز شده عزيزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون سحر جون
فاطمه مامان آنیتا
24 دی 92 17:42
سلام به روشای یه دونه و مامان مهربونش وای چه عکس های قشنگی ماشاالله چقدم دخمل نازیه خدا براتون حفظش کنه واقعا یه دونه ای بوسسسسسسسسس برای روشا و مامان خوبش
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مامانی آنیتا جون . برای دوست خوبم و مامانی گلش
صنم خاله
24 دی 92 18:03
سلام من صنم هستم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید تازه وب باز کردم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم. مبارکه حتما میام پیشتون .موفق باشید
جیران بخشنده
25 دی 92 12:19
خیلی زیبا نوشتین عالی بود مخصوصا عکسا
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون جیران جون . مشغول امتحانی که کم پیدا شدی
مارال- مامان روشا
25 دی 92 12:28
سلام آتنا جون، یه سوال روشا یدونه کدوم شخصیت کارتونی رو بیشتر از همه الان دوست داره
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سوال روانشناسیه؟ راستش دقیق نمیدونم ولی از سگ و گربه از عکسشون و عروسکش و واقعیش میترسه . روشا زیاد کارتون نگاه نمیکنه بیشتر علاقه داره برنامه های خودمون یا تبلیغات تلویزیون رو نگاه کنه یا آهنگ گوش بده و نانای کنه.
جیران بخشنده
26 دی 92 8:30
آره از این به بعد دیگه زود به زود میام دیروز امتحانام تموم شد راحت شدم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خدا روشکر . موفق باشی عزیزم
بابای مانی جون
28 دی 92 13:59
انشالا خدا واستون نگهش داره و سایتون سالاها رو سر دختر قشنگتون باشه
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 12:02
چه گل دخمل ناززززی... من همیشه از وب ارمیتا جووون شما رو میدیدم... بوس برا روشا جوووون نازززززززززز
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مامانی که همیشه بهمون سر میزنید. من دیروز توی نی نی گپ دیدم درخواست دوستی دادید قبول کردم ووارد وبتون شدم دیدم رمز دار هستش اگر دوست داشتید رمز بدید تا بیام پیشتون.
مامان بنيتا
5 بهمن 92 12:12
سلام آتنا جون خوبين نيستي دوستم حتما سرگرم كاراي تولد روشا جوني پيشاپيش تولد يدونه خانوم تبريك ميگم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . بله سرگرم روشا و کارهاش هستم به زودی میایم
سمانه مامان آرشیدا
6 بهمن 92 22:37
سلام به روشای خوشگلم و مامان با سلیقه و هنرمندش. خوشم میاد همیشه همه چی رو سر وقتش میذاری تو وبلاگ. این پست اولین هات هم عالی بود. من یه مدتی بی نت مونده بودم و از همه بی خبر بودم. دلم براتون تنگ شده بود. ماشاللا به روشا خانم چقدر بزرگ شده. چند روزه دیگه تولد 2 سالگیشه. باورم نمیشه چه زود گذشت و دخترامون دارن بزرگ میشن. ببوسش از طرف من.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی سمانه جون دیگه دوست دختر خاله تعریف نکنه کی بکنه بهتون سر میزدم میدیدم پستی نزاشتی گفتم شاید آقای پدر اومدن و سرتون گرمه ولی پنجشنبه سمیه رو خونه مامانم دیدم حالتون رو پرسیدم به نظر من رادین خیلی شبیه آرشیداست ولی سمیه میگه نه . اینطوری نیست؟
منا مامان سودا
7 بهمن 92 2:39
وااااااااااااااای چه عکسای قشنگی واقعا خیلی پست پر خاظره ای بود منو یاد کوچولوهایی سودا انداخت واقعا چقدر زود گذشت از طرف من روشا رو ببوس
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم. خوبی ؟چشماتون خوب شده؟ واقعا خیلی زود میگذره توی ذهنم زیاد دور نیست ولی در واقعیت 2 سال گذشته
مامان آیسو وآیسا
8 بهمن 92 17:01
خصوصی
مامان آیسو وآیسا
9 بهمن 92 12:50
رمزمو براتون گذاشتم مامانی مهربووون راستی موافق بودین تبادل لینک داشته باشیم... بوس برا روشای ناززززززززززززززز
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم . بله با افتخار
مامان آیسو وآیسا
12 بهمن 92 16:26
لینک شدیدددد دوست خوبم.. برا روشا جووون ناززززززززنینم...
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
شما هم همینطور عزیزم. برای دو تا فسقلی های ناناز