روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

واکسن 6 ماهگی

1391/6/1 15:40
1,545 بازدید
اشتراک گذاری

 

 اینم جای واکسن روی پای کوچولوت

ا


بالاخره بعد از ١٩ روز تاخیر امروز رفتیم واکسن شش ماهگیتو زدیم به خاطر اینکه سر ماخورده بودی این بار کمی دیرتر بردیمت که خدای نکرده اتفاقی برات پیش نیاد همیشه از شب قبل واکسنت من غصه دارم تا دو روز بعدش که حالت خوب بشه امروزم مثل همیشه بابایی بردت توی اتاق و من نیومدم ولی صدای گریه هات که اومد منم گریه کردم . دلم برای پای کوچولوت که آمپول میخوره میسوزه الهی مامانی فدات بشه کاش میشد واکسن نمیزدیم ولی خدا رو شکر تا ٦ ماه دیگه راحتیم و خبری از واکسن نیست بعدشم که اومدیم خونه شما کمی شیر میل کردی و خوابیدی و مثل بچگی های خودم که بالش رو بغل میکردم میخوابیدم خوابیدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ني ني سارا
1 شهریور 91 12:01
هم خودش خوشگله هم اسمش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 91 5:13
عزیزم مبارکه واکسنت دیگه کم کم داری خانوم میشی چه نازخوابیدی عسلم. آتناجون منم وقتی واکسن ۶ماهگی روزدم گفتم حالاکو تا۱سالگی اما الان میبینم انگاردیروز این حرفو زدم!
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 9:04
آخیییییییییییی جونم بهتره بگی تا یکسال دیگه راحت شدی چون واکسن یکسالگی نه درد داره ونه تب فقط یه سوزن کوچولو همینننننننننننننن
بابای روشا
3 شهریور 91 14:07
خداوند براتون حفظش کنه و از جشم بد دور ما هم یک ماه و نیم دیگه واکسن شش ماهگی برای روشا خانوممون باید بزنیم امیدواریم اونم اذیت نشه.
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 2:01
عزیزمییییییییییییی اذیت نشد کهروشای من واکسن شش ماهگیش خیلی بد بود مدام بالا می اورد نمیتونست استامینوفنشو بخوره.
سمانه مامان آرشیدا
7 شهریور 91 16:07
ای جونم عزیزم. بمیرم واسه پای کوچولوت که اوف شده. 6 ماه راحتی از واکسن. 6 ماهگیت هم مبارک خانم خوشگله. راستی آتنا جون قد و وزنش چقدر بود توی 6 ماهگی؟