روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

یازدهمین سالگرد مامان جون

1391/6/28 10:31
740 بازدید
اشتراک گذاری

درنیمروز 25 شهریور ماه 1380 دستی ناجوانمردانه تیشه بر پی و ریشه آشیانمان زد و ماوای عشقمان را بر روی پیکر نازنینت ویران کرد و مرغ عرشی روحت از زیر آوار سرد خانه به سوی معبود به پرواز درآمد

 و

 فردای بوته یاس کوچکت گل نکرد....

٢٥ شهریور یازدهمین سالی که بابایی مامانشو از دست داده و به این مناسبت ما شنبه رفتیم امام زاده باغ فیض که مامان جون اونجا هست و شما رو هم بردیم .خدا رحمتش کنه و باباجون رو برای همه ما ١٢٠ سال نگه داره

ان شا الله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 شهریور 91 14:43
خدارحمتشون کنه
الهه مامان روشا جون
30 شهریور 91 0:18
آخی خدا بیامرزتشون.چه قدر واسه بابایی روشا جون سخته.
راحله
1 مهر 91 20:34
سلام خاله فدای اون چشمای خوشگلت فقط خاله سوالی برام پیش امده از وقتی عکسای مامان و بابای خوشگلت دیدم احساس میکنم چهره هاشون برام اشناست انگار جایی دیدمشون البته شایدم اشتباه میکنم من هر روز میام اینجا و بهت سر میزنم این کار دیگه جزیی از برنامه روزانه من شده بهت عادت کردم البته یه روشای دیگه ام هست که اسم وبلاگش روشا هدیه اسمانی هست عاشق هر دوتاتون هستم دوست دارم خاله میبوسمت خداحافظظظظظظظ
مامان سلما
3 مهر 91 20:45
خدا رحمتشون کنه