روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

تغییر دکوراسیون اتاق روشا یدونه

1391/7/7 23:17
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از مدت ها تونستم پرده اتاقت رو که دوست نداشتم عوض کنم با کمک عمه مینا پارچه خوشگل خریدیم و زحمت دوختنش رو هم به عمه مینا دادم و تزئینات رو پنجره رو هم با سلیقه مامانی و تقبل هزینه بابایی انجام دادیم .

بابایی هم زحمت کشیدن برای اسباب بازیهات که داره کم کم زیاد میشه سفارش کتابخانه دادند که الان اسباب بازی هات و بعدا کتابهای مدرسه توش بزاریم.

به صورت موقت اسنیکر برای درب کمد دیواری اتاقت خریدم که اگر بعدا چیزه خوشگلتری ببینم عوض میکنم .

 

یه طبقه از کمدت رو هم به شخصیت های کارتونی اختصاص دادیم چون بابایی شدیدا به کارتون علاقه داره و تمام شخصیت ها رو میشناسه تصمیم گرفتیم هر موقع رفتیم بیرون یه شخصینت بخریم که فعلا اسمورفی و خواهر اسکندر رو برات خریدیم.

من همه تلاشمو کردم تا اتاقت خوشگل بشه امیدوارم خوشت بیاد .

مبارکت باشه زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا جون یسری
7 مهر 91 14:23
سلام دختر گلتون رو خدا واستون نگه داره ، اما ما پدرها و مادرها باید بدونیم که این نوگلان امانت الهی هستند ، نه هدیه . مطلبی را تحت عنوان کودک من هدیه نیست را در وبلاگ دخترم ، گذاشته ام ، خوشحال میشم نظرتان را بدانم .
زینب (مامان امیر عباس)
7 مهر 91 15:24
سلام ... هم ماشالله نی نیت نازه ... هم اتاق نینیت نازه
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:55
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
الهه مامان روشا جون
9 مهر 91 5:15
مبارک پرده اتاقت روشا جونی.خیلی خوشگله ایشالا به سلامتی. مامانی رمز رو واست تلگراف کردم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مهر 91 12:15
عزیزم خیلی خوشگل شده پرده اتاقت مبارکه به سلامتی روشاگلی