روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

چهار دست و پا میرم من

1391/7/7 15:38
465 بازدید
اشتراک گذاری

baby with balloon and diaper and dog animated gif

روشا جونی امروز خونه بابا جون بودیم مثل قرار هر پنجشنبه شبها آخه مامانی و بابایی از اول عروسیشون هر پنجشنبه شب شام خونه با با جون هستن.

 شما پیشه عمه فرشته و عمه مهناز بودی که عمه فرشته گفت روشا چهار دست و پا رفت من گفتم نه نمیره گفت چرا خودم دیدم بعد که نگات کردم دیدم بله داری چهار دست و پا میری ولی زودی خسته میشی دوباره سینه خیز میشی .

چهار دست و پا در 7 ماه و 24روزگی

مبارکه هوووووووووووووووووووووووورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مهر 91 12:16
واااای مبااارکهههههه عزیزم ایشاله راه رفتنت
سمان مامان آرشیدا
13 مهر 91 0:30
مبارکه عزیزم. مواظب باش شیطونی نکنی بلا. راستی آتنا جون سایت آپلود عکسای وبلاگم مشکل داشت چند روزی عکسا رو نشون نمیداد. الان میتونی بری ببینی.