روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

بشکن بشکنه

1391/8/20 12:45
393 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود یاد گرفته بودی میرفتی سر وقت کمد ظرفها فقط بلد بودی درشو بازو بسته کنی ولی چند روزه پیش یاد گرفتی از توش ظرف هم دربیاری به بابایی گفتم دستگیره کمد رو دربیار گفت نه نمیخواد چسب میزنیم ولی ظاهرا چسب رو برای خودمون زدیم چون با ناخن و دندون افتادی بجونش و کندی برای همین منم چسب رو کندم که خدای نکرده نخوریش امروز تا یه کم ازت غافل شدم دیدم دو تا استکان در اوردی زدی زمین شکوندی اون یکی هم تو دستت بود بغلت کردم که نری رو ی خورده شیشه اون یکی رو هم از دستت پرت کردی و لب پر شد منم گذاشتم توی اتاقت نیای بیرون   تا جارو کنم فکر کردی تنبیه شدی انقدر گریه کردی تا آب از بینی و چشمت راه افتاد خیلی دلم برات سوخت بغلت کردم تا آروم بشی

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانلی
20 آبان 91 12:57
سلام اتنا جون. خوبید گلم. همه پستهاتو خوندم. کلی ناراحت شدم روشا جونم مریض بوده یه حالی ازش نپرسیدم اینم شد دوست. خیلی کم میام نت زیاد وقت ندارم به همه دوستام سر بزنم. ولی قول میدم تند تند بیام. روشا جونم چه بلا شده نانایو ،بشکن بشکنو....امیدوارم که حالش بهتر شده باشه.میبوسمتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آبان 91 13:09
امان ازدست شماووروجکا بازم این دوتاتفاهم پیداکردن روشاجونی ازلپای جیگرت
سمانه مامان آرشیدا
21 آبان 91 12:13
عزیزم. دلم براش سوخت گریه کرده. دفعه بعد بعد خرابکاری تنهاش نذار فکر میکنه تبیه شده گناه داره عسلم. ولی خیلی شیطون شده یه فکری به حال اون در کمدا بکنید.