روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

ده ماهگیت مبارک

1391/8/14 9:45
336 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلك

امروز ١٤ ابان هست و امروز شما قدم های کوچولوتون رو از ٩ ماهگی میزارید تو ده ماهگی و من با حسی  ناباورانه این روز رو بهت تبریک میگم چون هنوز باورم نمیشه ٩ ماه از بودنت کنارمون میگذره و  من که خودم کوچکترین عضو خانواده ام بودم  ، خانواده ایی تشکیل بدم و خودم صاحب فرزندی بشم  که نیاز به حمایت من باشه و من بزرگش کنم و  تو هر روز بزرگ تر میشی و  با کارهای شیرینت من و بابایی رو سر گرم  و متعجب می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
14 آبان 91 23:23
ده ماگیت مبارک عسلی
الهام مامان آوینا
16 آبان 91 11:46
ده ماهگیت مبااااااااااااااااااااارک روشااااااااااااااااااجونی ...
مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 9:59
مبارکه خانوم گل. ایشالا 100 ساله بشی و سال های بعد که بزرگ شدی قدر مامان مهربونت رو بدونی. و یادت نره که چقدر واسه تو فرشته کوچولو زحمت کشیده.
زینب و ابوالفضل
17 آبان 91 16:14
مبارکهههههه خوشگل خانوم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آبان 91 21:27
۱۰ماهگیت مبارک روشاجونی وااای آتناجون ماشاله چه بزرگ شداین خانوم خانومافکرمیکردم هنوز۶ماهشه یه دفعه جاخوردم دیدم ۱۰ماهه شده ایشالا ۱۰۰ساله شی عزیزم
سمانه مامان آرشیدا
19 آبان 91 1:01
10 ماهگیت مبارک عسل خانم. چه زود و چه دیر میگذره واسه ما مامانا بزرگ شدن بچه ها. ایشاللا همیشه سالم و شاد باشید.