روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

مراجعه به دکتر ناطقیان

1391/9/7 15:36
4,871 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دوباره برای پاهات که سوختگیش هنوز بهتر نشده به سفارش خاله مونا رفتیم پیشه دکتر علیرضا ناطقیان که مطبش تو سیدخندان بود این بار دکتر نسخه جدیدی برات نوشت که شامل :

١) شیرخشک اس ام ای بهت نمیسازه و اون باعث ریفلاکس و ترش کردن و اسهالت شده و باید شیرخشک ببلاک کامفورت برات بخریم که خریدیم ولی فعلا که هرچی بهت دادم نمیخوری

٢) غذات تا دو هفته فقط مرغ و هویج و کته و گوشت گوشفند بدون چربی و شوید  باشه و بهت بیسکوئیت و سرلاک ندم و تخم مرغ هم کم بهت بدم .

٣) برای سوختگی پاهات کرم کالاندولا و زینک اکسید داد

٤) ماست برای شما که به پروتئین گاوی حساسیت داری ممنوع

٥) موز سبز بدم وسیب ندم

٦) برای اسهال و ترش کردن معدت شربت رانیتیدین و دایمتین و قرص لاکتیز داد

٧) آزمایش نوشت که قرار شد پنجشنبه انجام بدیم و دو هفته بعدی مراجعه کنیم

٨) در مورد دندان و طرز نشستن و چشمت سوالاتی کردم که قرار شد جواب این آزمایشت که اومد و دو هفته دیگه رفتیم آزمایش ویتامین دی بدیم که ببینیم وضعیتت چه طوره .

خدا کنه با این نسخه زوده زود خوب بشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سامیار
10 آذر 91 18:43
سلام مامان روشای عزیز من این پست شما را خوندم و فهمیدم که اگه دخملی شما مثل پسر من به پروتیین لبنیات گاو حساسیت داره و این باعث اسهال و یه وقتهایی اسهال خونی می شه باید شیر هیپو آلرژیک بدی که هم ببلاک و هم نان داره . نا ناز خانم را ببوس
باباي كاميار
16 مهر 92 9:36
سلام دختر نازي دارين خدا براتون نگهداره پسر منم 22 ماهه هس به پروتئين گاوي مركبات تخم مرغ و گاهي سيب زميني حساسيت داره تا حالا براش ببلاك HA ميديم متاسفانه هم بد غذاي هم حساسيت داره برا همين در مورد تغذيه اش واقعا مشكل داريم بنابرين خواهشم اينه كه از تجربيات تون در مورد تغذيه به ما هم بگين ما هم اگه تونستيم به سوالات شما پاسخ مي ديم و كمك ميكنيم . خدا همه بچه ها رو حفظ كنه.




ممنون محبت دارید . اکثر بچه ها به پروتیین گاوی حساسیت دارن ولی بعد از یکسالگی به مرور بهتر میشن . اگر مادر کامیار جون از شیر خودشون به کامیار میدن باید به هیج وجه محصولات گاوی استفاده نکن همه محصولات لبنی گوسفندی رو بخورن و از خوردن مواد غذایی حساسیت زا مثل توت فرنگی ، بادمجان، کیوی، نوشابه و کنسروها و کمپوت ها و هر نوع محصولات کارخانه ایی و بسته بندی شده که مواد نگه دارنده دارن خودداری کنن. و اگر هم کامیار جون شیر مادرشون رو نمیخورن و از شیر خشک فقط استفاده میکنن ما همه شیر خشکها مخصوص این نوع بچه ها را تست کردیم ولی ببلاک کامفورت عالی بود و من توی تغذیه روشا همه مواردی که بالا خدمتتون گفتم رو رعایت کردم و هیچ نوع محصولات گاوی بهش ندادم مثل پنیر و شیر و بستنی و ماست و دوغ و گوشت گوساله و از داروهایی که دکتر داده بود یه مدت خیلی کوتاه استفاده کردم و الان خوب شده و اگر بازم به مقدار زیاد مصرف کنه اونم از نوع خیلی چربش باز یک روز بیرون روی داره ولی بعد که مراعات کنم خوب میشه . پیش دکتر ناطقیان هم برید بد نیست تشخیص رفلاکس روشا رو ایشون دادن

ان شا الله به امید بهبودی همه بچه های گلمون.


samira
30 مهر 92 9:18
سلام
در مورد دکتر ناطقیان می خواستم بیشتر بدونم.

دختر شما با نسخه ایشون خوب شد؟

چطور دکتری هستند ایشون؟

می خوام بیشتر در مورد ایشون بدونم اگه امکان داره.

ممنون

بله تشخیص ایشون بود که روشا باید شیر خشکش عوض بشه و دیگه محصولات گاوی نخوره تا خوب بشه ما هم رعایت کردیم و روشا خوب شد ولی اصلا دکتر مهدوی متوجه نشده بود . ولی ایراد دکتر ناطقیان اینه که اصلا معاینه نمیکنه باید بهش بگی قد بگیر و وزن بگیر تا معاینه کنه کمی بچه گریه کنه سریع بی خیال معاینه میشه ولی دکتر مهدوی هر جلسه که میریم از سر تا نوک پای روشا و ستون فقرات و حلق و دندان و گوش و دستگاه تناسلی و لگن و قد و وزن و دور سر رو معاینه میکنه هر چه قدر هم روشا گریه کنه کارش رو میکنه و اصلا اهمیت نمیده ولی کمی نسبت به هر چیزی که میگی بیخیاله و میگه خودتون حساسید.