روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

بلاتکلیف با این دکترها

1391/9/8 15:35
5,368 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز وبلاگیمون ازتون خواهش میکنم کمی صبورانه این مطلب طولانی رو بخونید و اگر کمک یا پیشنهادی دارید خوشحال میشم در جریان قرار بگیرم . ممنون از همه

مامانی هنوز با گذشت ٩ ماه ما نتونستیم دکتری برات پیدا کنیم که شرایط ذیل رو برامون داشته باشه

١) صبور باشه و با حوصله که بتونه جوابگوی سوالاتمون باشه

٢) تشخیصش درست باشه

٣) معاینش کامل باشه (قد،وزن، دور سر، صدای قلب، گوش، داخل دهان، ناف و شکم ، حلق و دهان و دندان ، ستون فقرات، لگن )

٤) خوب و بموقع وقت بده

٥) تو مطبش معطلی نداشته باشیم چون شما زیاد تحمل نداری یکجا بنشینی

اولین دکترت دکتر کریم صالحپور اسکوئی: که دکتر بیمارستانت بود ولی با اولین مراجعه از طرز معاینه و منشیش که کمی بی ادب بود و مسیر مطبش که تو ستارخان بود راضی نبودم ودیگه پیشش نرفتیم

دومین دکترت دکتر ناصر کلانتری : که به سفارش زن عمو الهام رفتیم و مطبش تو بلوار فردوس بود  و از معاینش که فقط قد و وزن و دور سر بود که اینکار رو تو مرکز بهداشت به صورت رایگان هم انجام میدادن راضی نبودم و منشیش هم بی ادب بود ولی خوب وقت میداد ولی خودش شماره موبایلش رو برای سوال بهمون داده بود ولی هر موقع زنگ میزدم اعتراض میکرد که اگر کارتون اورژانسی نیست زنگ نزنید و اونم دیگه بعد از سه چهار بار مراجعه دیگه پیشش نرفتیم

سومین دکترت دکتر مهدوی و همسرشون دکتر مشاغی : که به سفارش همکارهای بابایی رفتیم و مطبش تو امیر آباد بود  معاینش عالی بود هر جلسه که میرفتیم از نوک سر تا نوک پاهاتو معاینه یکرد  قلبت ، داخل گوشت، پاهات ، دستات ، لگن ، ستون فقرات، ناف و شکم، چشم ،‌داخل دهان و حلق، پشت سر  و منشی هاشم اطلاعاتشون عالی بود هر موقع زنگ میزدیم کامل و با حوصله جواب میدادن دکتر هم مهربون بود ولی هر سوالی که ازش میپرسیدم مسخره میکرد در صورتی که همه اون سوالات برای من مهم بود اگر چه برای دکتر که انقدر مریض میبینه عادی شده مثلا درمورد اولین معاینه چشم و اولین معاینه دندون و طرز نشتنت که کمی بد میشینی در مورد هر چی سوال میکردیم مسخره میکرد و جواب درستی بهمون نمیداد این آخری ها هم برای سوختگی پاهات و اسهال و ترش کردنت رفتیم اصلا بهمون نگفت علت شیر خشکته و برامون آزمایش عفونت ننوشت .از کمی بی خیالی و همه چی رو راحت گرفتنش خوشم نیومد.

چهارمین دکتر دکتر یاسمن ابطحی : که اینم به سفارش همکار بابایی رفتیم  و مطبش تو تهران کلینیک بود دکتر بد اخلاق و جدی هست ولی ما برای سوختگی پات رفتیم پیشش ولی نسخش که خوبت نکرد ولی به تمام سوالاتم خوب جواب داد و راهنمایی کرد. و یک معاینه خیلی معمولی قد و وزن و دور سر انجام داد و این دکتر هم نه آزمایشی نوشت نه شیر خشکتو عوض کرد.فقط گفت ترش کردنت به خاطره پروتئین شیر گاوه.

پنجمین دکتر دکتر ناطقیان : که به سفارش خاله مونا رفتیم  و مطبش تو سید خندان بود .برای سوختگی پاهات و اسهالت ، شیر خشکتو عوض کرد و کمی پماد و دارو داد و آزمایش داد و رژیم غذای داد ولی اصلا معاینت نکرد حتی جای سوختگی پاهات  رو هم نگاه نکرد در مورد هرچی هم که سوال کردم گفت دو هفته دیگه وقتی اومدی و راضی بودی و جواب این آزمایشتم اومد بررسی میکنم ولی به همه سوالاتم گوش داد  حالا دوهفته دیگه هم میریم اگر دیدیم نحوه معاینش همینه دیگه نمیریم .

در مورد داروهاتم هنوز بلا تکلیف موندیم دکتر مهدوی زینک پلاس و قطره آهن یورو ویتال داد و قطره آ+د الهاوی داد . دکتر ابطحی گفت به هیج وجه زینک پلاس نده چون ایجاد چربی میکنه وقتی داره مولتی ویتامین میخوره زینک سولفات بده دکتر ناطقیان هم گفت زینک برای چی میدی قدش مشکل نداره قطره آهنت خوب نیست و به جای ٨ قطره که دکتر مهدوی گفته ١٠ قطره بده دکتر مهدوی میگفت شیر گاو بده و بقیه دکتر ها میگن تا یکسالگی نده دکتر مهدوی میگفت ماست بده بقیه دکترها میگن ماست نده من بهت گوشت بلدرچین میدادم دکتر ناطقیان میگه من تا به این سن رسیدم نخوردم کی گفته بدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

باران قلنبه
8 آذر 91 11:34
دوست عزیزم منم مشکل شما رو داشتم و روی دکتر خیلی حساس بودم ولی الان باران یه دکتری داره به اسم دکتر ناصر افضلیان من خیلی راضی هستم وهر زمانی میرم مطب واقعا بهم ارمش میده من همیشه برای باران وقت میگیرم و با 5 یا 15 دقیقه تاخیر میرم داخل واین تاخیر هم به خاطر بچه های اورژانسیه خب بعضی مواقع ما خودمون هم بی نوبت مجبور میشیم بریم ولی خیلی دکتر با حوصله ای وبرای همه مریضاش وقت میگزاره ومن زمانی که باران نوزاد بود چون رفلاکس داشت باور کن 20 دقیقه در مورد باران صحبت میکرد و20 در مورد خودم که چی بخورم و... مطبش هم تو پونکه و سایت هم داره به اسم خودش وشماره مطبش 44464639 و هر روز از ساعت 4 تا 9 شبه ودر مورد معاینه هم باید بگم خیلی دقیق هست ومن هر بار باران میبردم معاینه کامل میکرد ولی بعد از 6 ماه دیگه معاینه لگن نمیکنه من یه روز بهش گفتم نمیدونم چجوری بارانو حموم کنم به من کامل توضیح داد
الهام مامان آوینا
8 آذر 91 13:06
عزیز دلم اتنا جان در مورد سوختگی پاهای روشا فقط و فقط از کالاندولا استفاده کن و هیچ پماد دیگه ای نزن. فقط یک سری کارها را رعایت کن. مثلا بعد از هر بار دستشویی کردن روشا اون را با اب حتما حتما بشور و بعدش حتما حتما خشکش کن و بعد کالاندولا بمال بهش البته فقط جاهایی که سوخته را . اگر خیلی سوخته فعلا پمپرز یا مرسی ببند بهش با این کار سوختگیش برطرف میشه. در مورد دکتر هم من اوینا را می برم پیش دکتر بیتا نجفیان سرش شلوغ هست مطب هم نداره ولی با حوصله هست و کارش هم خوبه. در مورد شیرخشک هم من به اوینا شیر خودم را میدم فقط یه نفر را میشناسم اونم اس ای ام گلد میده فکر کنماگر زاد فرقی نداره میتونی با اون مشورت کنی . ضمنا تو پرسش و پاسخ ها مطرح کن احتمالا به نتیجه برسی. یا پست ثابت وبلاگت بگذار.
رها
8 آذر 91 17:04
سلام عزیزم برای سوختگی پاهای روشا فلوسینولون استفاده کن معجزه میکنه
باران قلنبه
8 آذر 91 18:02
اتنا جون منم رمز میخوام
الهام مامان آوینا
9 آذر 91 0:13
منم رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 آذر 91 18:32
دکترحسینی عاالیه مخصوصاتشخیص وداروهاوویتامیناش .مطبش نرسیده به پل سیدخندانه.امابایدحضوری وقت بگیری باتلفن جواب نمیدن.
مامان سامیار
10 آذر 91 18:48
سلام مامان روشا جون اگه دخملی شما مثل پسر من به پروتیین لبنیات گاو حساسیت داره حتما باید شیر هیپو آلرژنیک بدی که نان از ببلاک بهتره.
مامان ریحانه
10 آذر 91 19:02
سلام. من اولین باره که به وبلاگتون میام. خوشحال میشم که به ما هم سر بزنید. من نمیدونم برا سوختگیش چه کارهایی انجام دادین. ولی آیا به جز همه ی درمان ها نوع پوشکش رو عوض کردیین؟ بعضی از بچه ها به بعضی پوشک ها حساسن. ممکنه تا حالا نبوده باشه. ولی الان حساسیت پیدا کرده. من الان برا دخترم پوشک مرسی استفاده میکنم و اگه نبود مولفیکس. خیلی راضی هستم ازشون.البته با پوست دختر من میسازن. شما هم میتونید پوشکش روعوض کنید. امتحان کنید. احتمالا سوختگیش خود به خود از بین بره.
تارا
11 آذر 91 10:29
سلام دکتر فرشاد افتاده دکتر بسیار حاذق صبور و مهربانی هستند و از طرفی بیماری رو هم خوب تشخیص می دهند و داروهای خوبی رو تجویز می کنند. مطب ایشون خیابان شریعتی ابتدای خیابان ظفر هست.
جمال
8 خرداد 92 11:27
با سلام
دكتر فهيمه احساني پور دكتر بسيار خوبي است الان مطبش توي مرزداران نرسيده به يادگار امام سمت راست يه برج نوسازه كه اسمشو يادم نيست طبقه پنجم


ممنون . حتما یکبار میرم
مریم***
6 دی 93 18:28
سلام از دوستان عزیز خواهش میکنم اگه کسی شماره احسانی پور تو مرزداران رو داره بهم بده ممنون
مامان بنیامین
13 دی 93 18:39
شماره دکتر احسانی پور 44219773
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
دوست عزیز من نمیخواستم برای من هم یه مامان پیام گذاشته بود که این شماره رو میخواد.
مریممریم
21 اردیبهشت 98 13:38
سلام به نظر من دکتر کریم صالحپور اسکویی خیلی دکتر خوبی هستند. تشخیص بیماری و درمانشان هم حرف ندارد.خیلی مهربان و با شخصیت هستند. من که خیلی دوستشون دارم خودم هم مریضشون بودم و الان هم بچه هایم را پیششون می برم و خیلی راضی هستم. مطب شون هم در سعادت آباد .خیابان ریاضی بخشایش هستش