روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین سی دی آموزشی

1391/10/17 15:05
349 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم چند وقتیه میبینم موقعی که عمو پورنگ نشون میده و بچه ها شعر میخونن و دست میزنن و همه چی رنگی رنگیه میخکوب تلوزیون میشی و از کنارش تکون نمیخوری برای همین تصمیم گرفتم برم سی دی الفبا بگیرم که همراه باموزیک و بازی باشه که هم یه چیز خوب یاد بگیری و هم  از الان الفبا تو ذهنت بشینه و هم کمی مامانی به کارهاش برسه چون اصلا از کنار مامانی تکون نمیخوری انگاری ما رو به همدیگه با چسب وصل کردن همه جا پیشمی . 

 رفتم کانون فرهنگی گفتن ما اصلا برای این سن هیچ نوع سی دی الفبا و حروف انگلیسی نداریم فقط ٣ سال به بالا انقدر اصرار کردم یه سی دی آموزشی ندارید نه ! !! بالاخره یه سی دی خوب پیدا کردم که فعلا شماره ١ رو برات گرفتم تا اگر خوب بود شماره های بعدیش رو بگیرم

سی دی آموزش حیوانات و میوه ها

اونجا هم یه فضای کوچولو بود که لگو داشت برای بچه ها بابایی شما رو گذاشت تا کمی بازی کنی ولی گریه کردی اومدی بیرون ولی من کم نمیارم انقدر میبرمت تا عادت کنی .شاید هم توقع بیجا دارم کوچولوی ١١ ماهه من بتونه با نی نی های دیگه خوب بازی کنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيلي
18 دی 91 9:59
سلام مامان آتنا سي دي brainy babyبد نيست اموزش الفباي انگليسييه. مامان اتنا جون به سليقه ات براي تولد دخملم احتياج دارم راستش زيادم وقت ندارم براي تم و خوردنيا چند تا پيشنهاد بده.ممنون