روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

خوب بلدم بابایی رو گول بزنم

1391/10/18 17:40
339 بازدید
اشتراک گذاری

روشای مامان امروز داشتم عکسهایی که هر ماه ازت میگیرم رونگاه میکردم و مثل همیشه با تک تکشون اشک ریختم (البته اشک خوشحالی) اصلا باورم نمیشد چه قدر زود بزرگ شدی و تو همون کوچولوی ٣کیلویی من بودی که الان شدی ما شاالله ١١ کیلو  .همه اون هزار و اندی عکسها رو با عشق ازت گرفتم و با تمامشون خاطره دارم و برام شیرین و عزیزن ولی به یه عکس جالب که توی خونه عمو تو ده ماهگیت انداخته بودم رسیدم وکلی خندیدم اصلا یادم رفته بود این عکست رو تو وبلاگ بزارم .

مراحل گول زدن روشا به بابایی برای برداشتن کنترل

روشا خیز برداشته سمت کنترل تلوزیون

هر کاری میکنه دستش نمیرسه و بابایی هم هر چند وقت یکبار صدا میکنه روشا دست نزن

بابایی صدا میاد برگرد . کیه کیه

 آخ جون کنترل رو برداشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان افسانه
19 دی 91 0:06
ما شا ا... به این گل دختر
مریم مامان سلما
19 دی 91 12:43
قربونتتتتت برم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 91 15:15
ای کلک
مامان نیروانا
19 دی 91 17:12
سلام آتنای عزیزم، خوشحال شدم بهمون سرزدین و نظر پرمهر گذاشتین. عزیزم اگه منظورت همون دونه های کریستالیِ برفه که از سقف آویزونه؟و روی دیوار و بقیه جاهاست باید بگم از سایت اینترنتی تیساگل خریدم. آدرسش اینه: http://tisagol.com و آدرس دقیق تر کلیه ی چیزایی که برای تم برفی و همین مایه ها بخواهی : http://tisagol.com/details.aspx?id=2567&pm=30 http://tisagol.com/details.aspx?id=2566&pm=30 http://tisagol.com/details.aspx?id=2568&pm=30 البته ایده ی اینکه گیفت دونه برف رو داشته باشیم و هم تزئینی باشه و هم بعد به مهمونا هدیه شون کنیم رو به گلنازجان دادم و اونم این دونه برفا رو بهم پیشنهاد داد و زحمت طراحی و چاپ و چسبوندن عکس و متن یادبود رو دو طرفش کشید. ریسه و دورپیچ کاپ کیک هم از همونجا گرفتم و خیلی چیزای مربوط به تم رو. یه وبلاگ هم گلناز داره که توی پست صفحه ی اولش گفته کلیه ملزومات تم برفی رو میتونه فراهم کنه برات. باهاش در تماس باش عزیزم. بازم سؤال داشتی یا توضیح خواستی خوشحال میشم باهام در میون بذاری کمکی بکنم. فدای تو. روشا جان یه دونه رو ببوس
مامان بنیتا
19 دی 91 18:40
ای جانم دخمل زرنگ من
م(خط خطی خوانا)
19 دی 91 19:18
ماشالا چه خوشگه عروسکتون خدا حفظش کنه چشاش رنگیه؟ به کی رفته؟ راستس از وبلاگ امیر علی جون ادرستونو دیدیم
خواهر فرناز
19 دی 91 22:15
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان نيلي
20 دی 91 8:03
ماشاءالله به اين دختر باهوش و زرنگ چه چشماي قشنگي داره .چش نخوره
مامان آنی
20 دی 91 17:13
وای چه دخمل ناز و شیطونی خدا برات نگه داره مامان آتنا پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم