روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

ادامه خرابکاری های روشا

1391/10/23 9:26
756 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم از دو روز پیش که آمار خرابکاریهاتو نوشتم انگاری بهت برخورده و داری آمارشو بالا میبری دیروز صبح تو آشپزخونه مشغول کار بودم شما هم مثل همیشه پیشه من و یکدفعه سیم ساندویج ساز رو گرفتی و از روی کابینت کشیدی و انداختی رو سرامیک و وقتی اومدم سراغش با این صحنه مواجه شدم

خدا حافظ ساندویج

و  شب هم برای شام رفتیم خونه مامان جون که دایی داشت باهات بازی میکرد و مینداختت بالا و شما هم با پاره کردن زنجیبر تو گردنش ابراز خوشحالی کردی

و بعد از شام هم مامان جون سفره شام رو داشت تمیز میکرد که شما یک سمته سفره رو گرفتی شما بکش مامان جون بکش آخر سر هم شما با دندونت پاره کردی

 و بعدشم همه مشغول خودمون بودیم که شما رفتی تو آشپزخونه و در کابینتو باز کردی و نمکدون جهیزیه مامان جون که چهل سال بود با سلیقه نگهش داشته بود رو شکوندی

همین الانم داشتی با برس بابا بازی میکردی که اونم زدی شکوندی

ما از دست شما کل میز توالت رو برداشتیم  ولی دیگه فکر نمیکردم برسها مشکلی به وجود بیاره ولی شما جدیدا یاد گرفتی از روی تخت میری روی میز توالت و چیزهایی که عقبتر گذاشتم که مثلا دستت بهشون نرسه رو بر میداری

خیلی مراقبت ازت میکنم هر جا میری میام دنبالت و اگر چیزی رو که برداشتی خطرناک نباشه میزارم لمسش کنی و باهاش بازی کنی تا حس کنجکاویت برطرف بشه ولی همه این کار ها رو تو چند ثانیه غفلتم انجام میدی . حالا شکستن مشکلی نداره خدا نکرده اگر به خودت آسیبی برسونی چی؟

دوستت دارم و میدونم همه این کارهات روزی باعث خندمون میشه مثل کارهایی که من کردم والان با گفتنش از زبون مامان جون کلی میخندیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان افسانه
23 دی 91 12:15
سلام بر اتنا جون ان شا ا... که خدا مواظبش باشه تا اسیبی نبینه خوشگل دختری شیطون بلاست
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 دی 91 13:19
آتناجون کاملا درکت میکنم منکه حسابی لاغرشدم ازبس دنبال آرمیتامیدوم برای شماهم بدنیست ورزشیه برای خودش
روشاشیطونه میبوسمت ازدورعزیزم


من بیچاره که به تاری وصلم خودشون بیچاره ها هم توی این آپارتمانهای کوچیک اذیت میشن به خاطره اینه به هر چیزی دست میزنن
مامان ایسان
25 دی 91 13:31
اخ اخ اخ چه دختر بلایی چقده چیطونه بیا یه سر به ایسان بزن ببین چقده ارومه یاد بگیر
الناز مامان بنیا
25 دی 91 15:49
ای جان افرین به این مامان خونه من عین سمساری شده
سمان مامان آرشیدا
25 دی 91 19:25
وای وای چه شیطون بلایی شده این روشا یدونه!!!!! مواظب خودت باش تو این خرابکاریها کاری دست خودت ندی خوشگل خانم. شکستن فدای سرت.