روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

تاتی تاتی

1391/10/21 15:34
364 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

روشا در ٩ ماه و ٢٦ روزگی در منزل بابا جون اولین قدم های کوچولوش رو برداشت

دو تا قدم لرزون و با ترس که فکر کنم به خاطره جیغ هایی که مامانی از خوشحالی میکشید ترسیدی و قدم های بعدیتو برنداشتی واقعا هیچ کارت ( غلتیدنت ، سینه خیز رفتنت ، چهار دست و پا رفتنت ، دندون در اوردنت ) به اندازه برداشتن همون دو تا قدمهات برام لذت بخش نبود. از اون روز همش دوربین تو دستمه و تشویقت میکنم بیای جلو بگیری که راه بری منم ازت فیلم بگیرم ولی تو زرنگ تر از مامانی سریع میشینی زمین چهار دست و پا میای و دوربینو ازم میگیری ای دختر باهوش و زرنگ من خوشم میاد هیچی نمیتونه گولت بزنه . ولی اون شب خونه بابا جون با اون جیغهای بنفش من ساعت ١١ شب 

قیافه عمه ها فکر کنم اینجوری بود شکلکهای جالب  و متنوع آروین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و من و بابایی اینجوری dancingCute

البته شوخی کردم عمه ها هم به اندازه ما خوشحال بودن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان افسانه
13 آذر 91 17:19
ان شا ا... که بزودی با قدمهای استوار و محکم به راه می افتی بوس به روشاجون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 آذر 91 17:38
مبارکهههه خیلی لذت بخشه آتناجون درکت میکنم
مامان بنیتا
14 آذر 91 14:57
مبارک باشه خانومی تا ماه دیگه ایشالا برا مامانی بدوییییییییییییییی
باران قلنبه
15 آذر 91 2:31
مامان آرشیدا کوچولو
16 آذر 91 15:37
عزیزم تاتی تاتی کردنت مبارک