روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

سومین جلسه کلاس خلاقیت

1392/1/5 10:37
335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین جلسه کلاست بود و کار امروزتون این بود که کمی بازی کردین و کمی بپر بپر و بعدش داخل کارگاه خاله المیرا کمی ماکارونی و کمی لوبیا با دو تا لیوان به هرکدومتون داد تا لوبیا ها رو توی یه ظرف و ماکارونی ها رو توی ظرف دیگه جدا کنید ولی شما بیشتر میخوردیش تا جدا کنی بعدش مامانا لیوان ها رو با چسب به هم وصل کردن تا مثل جغجغه صدا بده و خاله المیرا براتون کمی رنگ انگشتی اورد تا روی لیواناتون اثر هنری بکشید و بازم طبق معمول شما رنگها رو میخوردی و به لباس بقیه و خودت میمالیدی ولی خوبیش این بود که رنگش راحت شسته میشد و گرنه منکلافه

لیوانت که روش با زور کمی نقاشی کردی رو برای یادگاری اوردمش ببینم تا کی حوصلم میگیره نگهش دارم .

مشغول جدا سازی ماکارونی از لوبیاها

 

از اینکه دستت رنگی شده بود بدت میومد و گریه میکردی بریم بشوریم موقعی که دستات رو شستم کمی هم شلوارت خیس شد. بعد از شستن دستت  دوباره که اومدیم دیگه اصلا دست به لیوان و میز نمیزدی به زور لیوان رو دادم دستت تا کمی رنگیش کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان کیارش
30 بهمن 91 13:57
وای آتناجون خوش به حالتون که کلاس خلاقیت رو.شاجون رو گذاشتین من که تو این شهر خراب شدمون پیدا نکردم کیارش رو بذارم آخه خودم دانشگاه میرم گفتم شاید کیارش رو بتونم با کلاس خلاقیت سرگرم کنم ولی دربه در دنبالشم و پیدا نمیکنم.
الهی بگردمت روشاجونم بهداشتی تشریف داره عزیزمییییییییییی


خدا نکنه عزیزم آره کمی بچم وسواسیه
حتما باید مامانا هم باشن نمیتونید بزارید اونجا خودتون برید.
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 14:19
چه نی نی نازی داری بااون چشای رنگی عزیزم پسرم تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده خوشحالمون میکنی بری بهش رای بدی اینم سایتش
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
کد515
رای دادی حتما خبرم کن
با افتخار لینک شدی


مامان همای مسیحا جونی
30 بهمن 91 14:34
فدای مهربونیات
مرسی که منو دعوت کردی. ببخش دیر اومدم.
دارم فکر می کنم تا منم این پست مسابقه ای رو آپ کنم.

راستی عزیزم کجا میبری روشا جونمو؟
چندروز تو هفته اس؟ راضی هستی؟ قیمتش چنده؟چقدر سوال کردم/
یه دونه دیگه! بعد یه سال باید بره؟


خواهش میکنم گلم اشکالی نداره.
موسسه اردیبهشت توی سعادت آباد که هم مهد کودک دارن هم کلاسهای خلاقیت برای 1 تا 2 و 2 تا 3 سال و کلاسهای یوگا برای 3 به بالا . قیمتش برای 8 جلسه 80000 تومانه. این ترمشون یک روز تو هفتست و از ترم بعد 2 روز تو هفته و هر جلسه 1 ساعته . باید مادرها هم با نی نی باشن . ولی به نظرم از یکسال و نیم به بعد بزاری بهتره



تبلیغاتش و شماره تلفنش اول سایت نی نی وبلاگ هست برو توسایت اطلاعات کامل رو بگیر

مامان امیر محمد
30 بهمن 91 19:30
سلام مامانی رای دادی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:21
افرین به این مامان خوب افرین


مرسی عزیزم
مامان ایسان
1 اسفند 91 14:40
الاهی بگردم که خودت خلاقیت داری و به روشهایه دیگی ای از وسایل داری استفاده میکنی
چقدم که تو تاب خوشگل افتادی بلا بلا


خدا نکنه عزیزم.مرسی چشماتون خوشگل میبینه
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 15:03
مرسی از راهنمای تو عشقم اره اونجا بعد از این میبرم عشقم


خواهش میکنم
مامان آناهیتا
1 اسفند 91 16:25
سلام آتنها جون
خیلی خوبه می بریش کلاس خلاقیت عادت می کنه به کثیف کاری .
ما هم منتظرتونیم با یه خلاقیت




یعنی چی عادت میکنه به کثیف کاری؟!!!!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 اسفند 91 2:57
آفرین گلم چقدرم دل به کاردادهخیلی خوبه که سرگرم میشه آتناجون کلی هم برای اجتماعی شدنش خوبه


فقط برای اجتماعی شدنش خوبه دیگه از ماه دیگه نمیبرمش میخوام ببرمش سالن بازی دیگه هم راحت راه میره هم دیگه هوا گرم میشه
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 14:13
ای جونم که اینقدر تمییزی عزیزم


قربونت برم عزیم الینا جونمو ببوسید
مامانی آدرین
6 اسفند 91 18:01
به به شما هم پیش خاله المیرا می رید ما هم جلسه دوم هستیم و پنج شنبه ها می ریم و کلی خلاق میشیم


خوبه به سلامتی . ما که زیاد خلاق نشدیم