روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

مقدمات جشن قدم

1392/1/5 10:37
294 بازدید
اشتراک گذاری

خوب مامانی بعد از جشن دندونی و جشن یلدا و جشن تولدت و ولنتاین میرسیم به جشن قدمت که به یمن برداشتن اولین قدمهای کوچولوت برات گرفتیم بعد از جشن دندونیت همزمان با کارهای تولدت شروع کردم به جشن قدمت ، نمیدونستم قبل از تولدت راه میوفتی یا بعد از تولدت برای همین همه کارهای جشن قدمت رو کرده بودم که شما در 9 ماه و 26 روزگی در منزل بابا جون اولین قدمهات رو برداشتی ولی از اون روز هر هفته ایی که خواستم برات جشن بگیرم یه اتفاقی افتاد چند هفته که تو ایام شهادتهای ماه صفر بودیم و بعد از اون به شب یلدا و کارهای شب یلدات خورد و دیگه نزدیک تولدت شد و انقدر برای تولدت سرم شلوغ بود که دیگه اصلا وقت نداشتم . هفته بعد از تولدت هم مهمونی دعوت شدیم و بالاخره پنجشنبه 3 اسفند برات جشنتو گرفتیم چند باری پشیمون شدم از گرفتن جشن قدم ولی چون کلی برات تزئینات درست کرده بدم حیفم میومد و همین که واقعا راه افتادنت اونم به این زودی کلی ذوق زدم کرده بود و دوست داشتم خوشحالیمو به همه نشون بدم . تم جشنت رو هم کفشدوزکی انتخاب کردم همون تمی که قرار بود اول برای تولدت بگیرم . همه تلاشمو کردم ولی بهتر و بیشتر از این نمیتونستم کاری بکنم امیدوارم وقتی بزرگ شدی دوست داشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان کیارش
4 اسفند 91 19:27
مبارکت باشه شیرین عسل خوردنی


مرسی گلم