روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

چهارشنبه سوری 91

1392/1/7 15:26
634 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال چهارشنبه سوری ( آخرین شب چهارشنبه سال ) یه آتیش پاره کوچولو مهمون خونمون بود ولی انقدر کوچولو بود که نمیشد برای مراسم آتیش بازی ببریمش بیرون . آخه قدیما چهارشنبه سوری بود ولی چند سالی شده میدون جنگ من که خودم از سر و صداش وحشت میکنم چه برسه به شما که هنوز خیلی نی نی هستی . یادش به خیر وقتی که من کوچیک بودم مامان جون بساط آتیش بازیمونو فراهم میکرد چوب و کبریت و نفت و خلاصه هر چی که لازم بود .هر چه قدر تلوزیون فیلم سینمایی و کارتون میزاشت که بچه ها نرن بیرون باز ما از ذوق اون شب قید همه کارتونها رو میزدیم و میرفتیم .دیگه بعد از اینکه بزرگ شدم نرفتم تا موقعی که بابایی عروسی کردم. دو سال بابابایی رفتیم بیرون ولی هر دو بارش اتفاق بد افتاد یه سال ترکش نارنجک خورد گوشه چشم بابایی یه سال هم یه ماشین که توش چند تا پسر جوون بودن یه خونوادرو زیر کردن و فرار کردن امسال هم شما به خاطر اینکه هوا سر دبود سرما خوردی از چند روز پیش برنامه ریزی کرده بودم و کارهای چهارشنبه سوری رو آماده کرده بودم ولی خیلی خوش نگذشت فقط چند تا عکس گرفتم برای اینکه این روز برات به یادگار بمونه بعد از اینکه شام رو خوردیم برای خرید سبزه و سمنو و دیدن آتیش بازی رفتیم بیرون نزدیک خونمون یه خانواده مشغول رقصیدن دور آتیش بودن ما هم کمی با اونا شادی کردیم و برگشتیم خونه.

اینم ژله که روشا خانوم با انگشتهای کوچولوشون خوشمزه ترش کردن

به زور و زحمت تلرو روی سرت نگه داشتیم  بابا از پایین دستاتو گرفته بود تا چند تا عکس بگیرم آخر سرم هم در اوردی

 چه قدر ذوق میکنی که موفق شدی تل رو در بیاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
7 فروردین 92 15:40
سلام عیدت مبارک روشای خوشگلم...


مرسی عزیزم
مریم مامان سلما
9 فروردین 92 4:13
روشا جونم چقدر این تل خوشگل بهت میاد عزیزم بازم مامانی مثل همیشه سلیقه به خرج داده همه چی خیلی زیبا بود. آتنا جون حتما کشتی یونانی رو دیدی این جا همه کشتی یونانی جمع میشن روز چهار شنبه سوری ما هر سال میریم اونجا ولی امسال نرفتیم اصلا با وضعیت فعلی ما جور نبود اون همه سر و صدا الهی که همیشه خوش باشین ولبتون خندون باشه الهی هیچ وقت غصه سراغتون نیاد که آدم واز پا در میاره


مرسی مریم جون نظر لطفتته عزیزم. رفتم کیش خیلی هم بهم خوش گذشت ولی همه گفتن کشتی یونانی ارزش دیدن نداره یه کشتی به گل نشستست دیگه دیدن نداره نرفتم ولی اشتباه کردم شاید دوباره برم . سلما خوشگلمو بوسش کن جای ما رو تو کیش خالی کنید.
مریم مامان سلما
9 فروردین 92 19:05
حتما عزیزم انشاالله اومدین کیش در خدمتتون هستیم خوشحال میشم ببینمتون آره یه کشتی به گل نشستس ولی دیدنش خالی از لطف نیست غروب های زیبایی داره


مرسی گلم . ان شا الله اینبار حتما میام کشتی یونانی
مامان بنیتا
10 فروردین 92 9:59
سلام سال نو مبارک
مثل همیشه زیبا و با سلیقه


سال نو شما هم مبارک . ممنون عزیزم
ثمین
25 فروردین 92 0:44
سلام گلم ممنون الان پست چهارشنبه سوری رو با عکس های روشا جان آپ کردم اگه بازم از این ایده های قشنگ داشتین حتما خبر بدین! باعث افتخاره!