روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

روش جدید غذا خوردن روشا

1392/1/17 12:45
472 بازدید
اشتراک گذاری

با این غذا میل کردن شما ما پروژه ایی داریم نمیخوام به حال خودت رها کنم بگم هر موقع گشنش شد میاد میخوره چون میدونم همچین کاری نمیکنی و به مرور به نخوردن عادت میکنی برای همین روشهای غذا دادنت رو عوض میکنم  اوایل که به غذا خوردن افتاده بودی هزار ما شا الله یه کاسه پر سوپ میخوردی بعد از چند ماه نمیخوردی مگه با آهنگ و شعر و ادا در اوردن،  ما به همون هم راضی بودیم ولی بعد از مدتی به هیچ وجه به غذای آبکی لب نمیزدی برای همین سوپت رو درست میکردم و میکس میکردم قاطی پلو میکردم و به خوردت میدادم چند وقتی هم اینجوری غذا خوردی ولی دیگه اینجوری هم نمیخوری برای همین کل مواد سوپت رو میپزم و تکه تکه بهت میدم دیگه میکسش نمیکنم به هر زور و کلکی هم که شده یه وعده اینجوری بهت غذا میدم و یک وعده از غذای خودمون و یک وعده صبحانت هم یا تخم مرغ یا نون و پنیر و نون و خامه یا سرلاک میدم و یک وعده عصرانت هم بیسکوییت یا سیب زمینی سرخ شده و میوه میدم دیروز برای اولین بار بیسکوییت با شکلات دادم و خواستم مثلا خودت بخوری تا یاد بگیری ولی پشیمونم کردی چون کل لباست ، زمین و میز تلویزیون و هر چیزی رو که دم دستت بود شکلاتی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان سلما
17 فروردین 92 14:06
آتنا جون حرص نخور دقیقا سلما هم با من همین کار رو کرد طوری که بعضی روز ها به جز شیر حتی یه وعده هم غذا نمیخورد حالا یه کم بهتر شده خدا رو شکر ولی من مغز بادوم و پسته گردو بهش میدادم وقتی میدیدم هیچی نمیخوره البته الانم خیلی غذا خور نیست. عزیزم بابت عکس های بی حجاب هم ممنون من خوش حال شدم بهم گفتی و اصلا به حساب دخالت نذاشتم هیچ وقت بی حجاب نمیذارم چون تو وبلاگ بعضی ها دیدم میذارن گفتم شاید مسدود نمیکنن بابای سلما هم همیشه بهم میگه این کار رو نکن حالا اگه بتونم بر میدارمشون


از دست این سلمای ناز
مریم مامان سلما
17 فروردین 92 14:07
نوش جونت خاله شما بخور هر جوری بخوری ما راضییم


مرسی خاله جون ما هم راضیم به ضای روشا
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 15:34
سلام عزیزم
ای جان چقدر با لذت می خوره



مرسی عزیزم . بله خیلی شکلات دوست داره این کارش هم مثل باباشه