روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

روشا در بدرقه مامان جون

1392/1/20 9:43
347 بازدید
اشتراک گذاری

٥ سالی میشه مامان جون برای مکه ثبت نام کرده بودن ولی اسمشون در نیومده بود  بالاخره بعد از کلی انتظار برای ١٨ فروردین قرار شد مشرف بشن خونه خدا خودش هم خوشحال  بود هم ناراحت خوشحال از اینکه بالاخره میتونه به آرزوش برسه و ناراحت از اینکه داره تنهایی میره ما هم خیلی ناراحت بودیم که داره تنها میره و توی فرودگاه موقعی که بغلش کردم و میخواستم خداحافظی کنم گریم گرفت و سعی کردم متوجه نشه تا اونم گریه کنه . پنجشنبه هم آش پیش پاش رو پختیم چون هنوز نرفته بود دیگه پشت پا نمیشه بنده خدا میگفت تو و مریم که با این بچه های وروجکتون نمیتونید آش بپزید بزارید قبل رفتن خودم بپزم .  دیروز هم ساعت ٦:٣٠ پروازشون بود هنوز یک روز از رفتنش نگذشته   دلم براش تنگ شد امیدوارم زود به سلامتی برگرده پیشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنیتا
19 فروردین 92 17:14
امیدوارم به سلامتی مامان جون روشا از سفر بگردن


ممنون عزیزم . ان شا الله
مریم مامان سلما
20 فروردین 92 12:15
عزیزم خدا سلامتشون کنه . جاشون خالی نباشه انشاالله زود زود با سلامتی و یه ساک پر از سوغاتی بر میگردن


ممنون گلم . ان شا الله به سلامتی بیان پیشمون ولی راضی به زحمتشون نیستیم
مامان آناهیتا
20 فروردین 92 14:33
سلام عزیزم امیدوارم به زودی و سلامت از سفر برگردند .


سلام . مرسی عزیزم . ان شا الله
الهام مامان آوینا
25 فروردین 92 18:28
سلام اتنا جون... جای مامانتون خالی نباشه.. انشاا... به سلامتی برگردن و دفعه بعد دسته جمعی برید...


سلام . مرسی عزیزم . جاشون که خالی هست ولی چند روزه دیگه از دلتنگی در میایم .