روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

جای جدید برای پنهان کردن

1392/1/27 10:11
570 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود توی وبلاگهای  دوستانمون میدیدم بچه هاشون هر چی رو پیدا میکنن میبرن میزارن توی ماشین لباسشویی و پیش خودم میگفتم خدا روشکر که روشا هنوز یاد نگرفته و ما فعلا برای پیدا کردن وسایل باید جاهای معقول، مثل زیر تخت و زیر مبل و سبد اسباب بازی ها و کشوی لباساش رو بگردیم ولی چند روز پیش داشتم ظرف میشستم عروسکت رو اوردی دادی بهم که مامان اِ اِ یعنی بشور.  من اهمیت ندادم دیدم بردی انداختی توی ماشین لباسشویی و دیروز هم دمپایی روفرشی بابایی که به نظرت کثیف بود رو انداختی توی ماشین . از این به بعد باید قبل از روشن کردن یه وارسی بکنم تا چیزی توش ننداخته بشی

 

خوب ، کار ما تمومه مامان بیا دکمشو بزن

فعلا باز وبسته کردنش رو یاد گرفتی تا چند روز دیگه فکر کنم روشن و خاموش کردنش رو هم یاد بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 فروردین 92 11:36
پس شماهم درگیرشدید

برای روشایی جون ومامانش



بله ظاهرا درگیری هامون داره شروع میشه

مرسی آناهیتا جون


سوسن(مامان پرنسس باران)
27 فروردین 92 14:41
ای جونمممممممم به این دخمل تر و تمیز..

خدا رو شکر باران فقط لباس توش میندازه.

آتنا جون ببوسش خوشگل خانوم رو از طرف من.


ما شا الله باران جون دیگه خانومی شده برای خودش
مریم مامان سلما
28 فروردین 92 4:27
گلم قربون خودت و شرین کاریهات


خدا نکنه مریمی جون
مامان بنيتا
28 فروردین 92 14:57
قربونت برم حالا ماماني بايد مواظب ماشين لباسشويي هم باشه
بنيتا كه صد بار موقع كار خاموش روشنش ميكنه


خدا نکنه عزیزم.

روشا فعلا این مرحلرو یاد نگرفته تا بعد ببینیم چه قدر پیشرفت میکنه
مامان ایسان
8 اردیبهشت 92 8:14
اخ اخ اخ درد دلم تازه شد یه بار انقدر دنبال سویچ ماشین گشتیم نبود که نبود برده بود انداخته بود تو همین مخفیگاه وای که چقد گشتیم
بچه هایه این دوره زمونه عین همن به خدا


منم بعضی وقتها دنبال لوازم آرایشم که میگردم و عجله هم دارم کلی حرصی میشم