روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

زبون شیرین روشا

1392/1/27 16:07
429 بازدید
اشتراک گذاری

چیزهایی که جدیدا یاد گرفتی می گی ...

 به هر چیزی که پشمالو باشه می گی هاپووو

به ببعی می گی بَبو

گنجشکه میگه : جی جی جی

 صدات رو موقع گفتن هر کلمه جدید  با هر زحمتی که شده ضبط کردم و خودم هر روز گوش میدم وکلی دلم غش میره برای هاپو گفتن و الو گفتنت

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم  شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 فروردین 92 11:34
جی جی ِ خاله میخورمتا

اتناجون من هروقت میخوام ضبط کنم زرنگ خانوم میفهمه ونمیگه هیچی خوبه که ضبط کردی براش

ببوسش ازطرف من




روشا هم دقیقا متوجه میشه ولی با بدبختی و به زور ازش حرف میکشم و ضبط میکنم


سوسن(مامان پرنسس باران)
27 فروردین 92 14:42
قربون این دخمل شیرین زبون برم من..

پاینده باشی روشا جونی...


خدا نکنه مامانی
مامان بنيتا
28 فروردین 92 14:54
عزيزم واي كه چه حس خوبيه وقتي كلمه هاي جديد ميگن


خیلی حس خوبیه که دیگه میتونن نیازشون رو بگن
بابای روشا
28 فروردین 92 23:24
خداوند این روشای شیرین زبون رو براتون سالم و شاداب نگه داره


مرسی بابای روشا . خدا شاهزاده خانوم شما رو هم براتون نگه داره