روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

هفته دوم از ماه 14

1392/2/5 15:32
293 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سوپرایز شدم  وقتی ایمیل بابایی رو دیدم که بی بی سنتر براش فرستاده بود و مطلب زیر رو گفته بود چون چند وقتی هست که به همه چیزهای پشمالو میگی هاپو و به همه حیوونای عروسکیت میگی هاپو بیشتر این برام جالب بود که واقعا انسان چه قدر دقیق آفریده شده و چه قدر منظم و دقیق برنامه ریزی شده که در چه زمانی چه کاری باید بکنه . هر ایمیلی که از بی بی سنتر دریافت میکنیم و توش در مورد روند رشدت و اینکه الان باید در این مرحله از سنت چه کاری انجام بدی دقیقا زمانی هست که داری اون کار رو انجام میدی. زمانی که خیلی کوچیک بودی وقتی نگات میکردم میگفتم آخه این بچه شل و ول که نمیتونه دست و پاشو هدف دار تکون بده چه جوری میتونه چهار دست و پا بره و چه جوری میتونه روی پاهاش وایسته و راه بره و دیدم چه قدر دقیق سر زمان یاد گرفتی آرو م آروم خودتو به صورت سینه خیز بکشی و بعد چهار دست و پا و بعد از وسیله ها بگیری و بایستی و بعد راه بری

کلمات توپ و سگ و خداحافظ كلماتي است كه سريعتر گفته مي شود و ممكن است براي موارد مشابه هم همين لغات استفاده شود

شايد بري هر چي كه پرز داشته و يا دم داشته باشد سگ گفته شود كه در اين صورت بايد توضيح دو خطي و كوتاهي را براي او بدهيم

مثلا اين اسب است و اسب از سگ بزرگتر است

در عجبم از این همه نظم در خلقت انسان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اردیبهشت 92 18:08
عاشق عکست شدم خوشگلم
اینم تقدیم مامانی بااین مطلبای خوبش


مرسی خاله جون با چشمای خوشگلت میبینی
ممنون به مطالب شما که نمیرسه
مامان سانلی
7 اردیبهشت 92 11:34
امیدوارم تمام مراحل زندگیت رو همینقدر دقیق و منظم و با موفقیت کامل طی کنی عزیز دلم


مرسی مامانی گل . این آرزوی خوشگل رو هم من برای سانلی عزیزم دارم
مامان ایسان
8 اردیبهشت 92 8:20
ممنونم از این که ازاین مطالب میذاری ما هم بهره میبریم


خواهش میکنم بی بی سنتر ماهی 4 تا ایمیل میفرسته هر کدوم که احساس میکنم میتونه برای بقیه هم مفید باشه رو میزارم خوشحال شدم که بهره میبرید