روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

روشا شیرینتر از قبل+ دندان 12

1392/4/30 16:52
457 بازدید
اشتراک گذاری

وورجک ، این روزها شیرینتر از قبل شدی و کم کم داری خانوم میشی و شیطنت های پسرانت داره کم میشه و حرفهام رو بهتر درک میکنی وقتی میگم این داغه میگی دا و دست نمیزنی وقتی میخوام از چیزی منعت کنم میگم نه نه نه ،خودتم هم دستتو اینحوری میکنیshame on you و میگی نه نه و اون کار رو انجام نمیدی وقتی میگم جیش داری بدو بشورمت میری سمت دستشویی و میزنی به در که بازش کنم وقتی میگم بریم حموم دست میزنی به موهات و میدوی سمت حموم وقتی میگم روشا لالا داری انگشتت رو میکنی تو ی دهنت یعنی لالا دارم وقتی شیر برات درست میکنم بدو بدو میری کوسن یا بالشتتو میاری روش میخوابی که بهت شیر بدم وقتی میخوام بهت آب بدم سر پا آب نمیخوری خودت میشینی تا آب رو بهت بدم وقتی میگم روشا ببعی میگه : میگی بع بع . هاپو میگه : هاپ . جوجو میگه : جی جی . کلاغه میگه : قا قاخلاصه عاقلتر از قبل شدی و همه کارهای ما رو داری تقلید میکنی امروز خاله سمیه ( دختر خالم) زنگ زد گفت خواب روشا رو دیدم که برده بودیش دکتر و دکتر تست هوش گرفته بود و گفته بود مغزش به اندازه یه بچه هفت سالست منم گفتم والا اگه راستشو بخوای شیطونی هاشو و کارهاشو درکش از محیط اطرافش اندازه یه بچه هفت سالست انقدر هزار ما شا الله باهوشی که هر چی رو بهت چند بار میگم سریع یاد میگیری کارهاو و شعرها و بازی هایی که الان توی این سن داری انجامشون میدی من تو بچه 2 ساله هم ندیدم Kisses

وقتی عطسه میکنی خودت دستتو میزاری جلوی دهنت

وقتی میخوای بخندی دستتو میزاری جلوی دهنت و بعضی وقتها هم تا کمر دولا میشی و میزنی به زانوت (این مدل خندیدن خاص عمه حمیده استbig smiley) اینجا داشتی نانای نانای میکردی به زور تونستم یه عکس از این مدل خندیدنت بگیرم

 

خلاصه که من غش میرم برای الو گفتنت 36_13_1.gifبرای زمانی که میگم جوجو میگه : میگی جی جی

راستی دندون دوازدهمت هم دراومد در 1 سال و 3 ماه و 23 روزگی big smileybig smileybig smiley

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)