روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

عاشقانه هایم برای تو

1392/4/24 16:00
374 بازدید
اشتراک گذاری

فقط خواستم احساس امروزم رو با تو شریک بشم

زندگی یعنی: یک سار پرید.

از چه دلتنگ شدی؟

دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید...

زندگي رسم خوشايندي است.

زندگي بال و پري دارد با وسعت مرگ،

پرشي دارد اندازه عشق.

زندگي چيزي نيست ، که لب طاقچه عادت از ياد من و تو برود.

زندگي "مجذور" آينه است.

زندگي گل به "توان" ابديت،

زندگي "ضرب" زمين در ضربان دل ما،

زندگي "هندسه" ساده و يکسان نفسهاست....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله پارمیدا
24 تیر 92 18:32
سلام پیش نی نی ما هم بیا حس قشنگ


سلام . حتما عزیزم
محبوبه مامان الینا
25 تیر 92 8:10
آخی فکر کنم شعر سهرابهممنون دوستم یادآوری خوبی بود


بله خود سهرابه . این همه احساس تو شعر هیچ کس به غیر از سهراب پیدا نمیشه
سمان مامان آرشیدا
25 تیر 92 15:25
من عاشق شعرهای سهراب به خصوص این شعرش هستم.
از خوندنش آرامش میگیرم.


منم عاشق شعرهای سهرابم واقعا همیشه با خوندن شعراش بغض میکنم و همیشه هم که اشکمم دم مشکمه یه دل سیر می اشکم.
مامان ایسان
29 تیر 92 14:53
ببوسش گلمو


مامی مائده
29 تیر 92 22:48
سلام گلم

زدم تو کار طراحی تقویم، تم و کلیپ تولد اگه خواستی در خدمتت هستم

http://photothem.blogfa.com/


ok
مامان بنيتا
30 تیر 92 13:56

براي روشا جونم


برای بنیتا جون و مامانیش[