روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

6 سال زیر سقف خوشبختی

1392/5/6 15:51
663 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد عزیزم 6سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی. دوست دارم برای دوام این زندگی این جمله در خاطر هر دومون باشه که خوشبختي ما در سه جمله است : تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا

روشای عزیزم این دومین ساله که در این روز تو رو در کنار خودمون  داریم و بودنت بیش تر از قبل این روز را برایمان زیباتر می کند.

دوستتون دارمماچقلب

 

شادی و جشن و کیک رو به خاطر این ایام موکول کردیم به بعد .ولی بابابی دیروز این گلدون خوشگل رو برام خرید تا نشون بده که هنوز بعد از شش سال این روز رو یادش نرفته .

ممنونم محمد جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پگاه مامان آرتین
6 مرداد 92 18:51
مبارکه عزیزم ایشالا همیشه خوش خوش وسبز سبز باشید.روشا هدیه زیبای خدا به شما مهربونا بوده.مبارکتون باشه.ببوسش دوستم
بهماهم سربزنید


ممنون پگاه جون . آرتین جون رو ببوسید . حتما میایم عزیزم
مامان سانلی
6 مرداد 92 19:27
مبارک باشه اتنا جون...همیشه و همیشه خوشبخت بمونین انشاا...


من هم برای شما آرزوی خوشبختی میکنم با سانلی جون
بابای روشا
7 مرداد 92 1:54
سالروز پیوندتان مبارک


ممنون
الهام مامان یسنا
7 مرداد 92 17:52
آتنا جون سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سالهای سال در کنار هم و با وجود روشای عزیز زندگی با سعادت و پربرکتی رو داشته باشید. روزگار به کامتون خوش باشه.
روشا مثل یه گل کنار گلدون نشسته. رنگ قرمز هم خیلی بهش میاد ناز شده.


ممنون عزیزم . من هم آرزوی خوشبختیتون رو دارم . لطف داری گلم چشماتون ناز میبینه
سمان مامان آرشیدا
7 مرداد 92 23:15
ایشاللا ااین خوشبختی 120 سال دوام داشته باشه و همیشه 3 تایی کنار هم شاد و موفق باشید.

این گلها هم از طرف من و آرشیدا.


ممنون عزیزم . امروز جویای حالت از سمیه بودم این بوس آبدار هم از راه دور از طرف من و روشا یدونه
الهام مامان آوینا
8 مرداد 92 12:32
فکر کنم نظرم را خصوصی فرستادم




بله الهام جون . ممنون برای همه تبریکاتتنگران نباش به زودی همشون در میان همشون میریزن و دوباره در میان دندونهای ما هم یه روزی میریزن ولی دیگه در نمیان


مامان بنيتا
8 مرداد 92 14:26
تبريك ميگم آتنا جون اميدوارم هميشه در كنار هم خوشبختيتون پايدار باشه


ممنون . شما هم خوشبخت و سالم و سلامت در کنار فرشته نازتون باشید..



مهسا
8 مرداد 92 16:12
ببخشید میشه بپرسم چند سالتونه چند سالگی ازدواج کردین؟


hodeysمن 28 سالمه و بهمن 84 عقد کردم و مرداد 86 ازدواج کردم.و بهمن 90 هم خدا بهم یه فرشته کوچولو داد. کامل جواب دادم







فاطمه - زاهدان -
9 مرداد 92 9:54
سلام به شما عزیزان
تبریکات صمیمانه ما رو هم بپذیرید
از صمیم قلب آرزوی خوشبختی، سلامت و عافیت برای هر سه شما خوبان داریم.
هر روزتون پر از شادی و خوشحالی و سلامتی


ممنون فاطمه جون . من هم برای شما دوست همیشگی و عزیزم آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم .