روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

مهمونی خونه النا تپلی

1392/7/20 13:45
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه بالاخره موفق شدیم بعد از گذشت 11 ماه از بدنیا اومدن النا جون  که 15 آبان 91 به دنیا اومد بریم خونشون .  یه بار وقتی 3 ماهش بود توی تولد یکسالگی خودت دیده بودمش و بعد از اون فقط  عکسهاش رو توی فیس بوک میدیدم ولی دیدنش از نزدیک و گاز گرفتن اون لپهای تپلیش یه مزه دیگه ایی داشت.

 یه نی نی پارتی کوچولو به مناسبت به دنیا اومدن النا بود  چند تا از نی نی ها نیومده بودن ولی روشا یدونه و حورا فسقل پای ثابتن. از این لباس حورا موقعی که سه ماهت بود برات خریده بودم چه قدر ذوق کردم  تن حورا دیدم انگار دوباره خاطرات اون موقعت زنده شد.

 

دیگه لالا دارم برید خونتون دیگه .  زمانی که روشا ی مامان کوچولو بودی  و روی تخت خودمون میخوابیدی منم اینجوری بالش دورت میزاشتم که از روی تخت نیوفتی

منصور و شیرین جان تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگوئیم.قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
20 مهر 92 14:21
قربونت بشم روشای ناز و زیبا چه دوست نازی داری


خدا نکنه جیران جون . بله خیلی تپل و با نمکه خدا برای مامان و باباش حفظش کنه
مارال - مامان روشا
20 مهر 92 22:22
چه جالب عزیزم ما هم این پنجشنبه بعد از یک سال و نیم از به دنیا اومدن بهار کوچولو رفتیم خونشون البته روشا اینقدر گریه و غریبی کرد که ما اصلن از مهمونی هیچ نفهمیدیم
این النا تپل چقدر نازه زنده باشه
یه سوال روشای یدونه ی شما هیچ وقت غریبی میکرد؟
چون روشای ما الان چند وقتیه که خیلی غریبی میکنه بچه و بزرگ هم واسش فرق نمیکنه
از اینکه روشا یه دونه اینقدر راحت با بچه های دیگه ارتباط برقرار میکنه خیلی لذت میبرم


بزن به تخته و گوش شیطون کر روشا تا به این سن خیلی اجتماعی بوده و بامرد و زن و بچه زود ارتباط برقرار میکنه و زیاد خجالتی و کم رونیست و غریبی نمیکنه ولی خوب ممکنه مقطعی باشه چون در بچه ها همه چیز مقطعی هست مثل غذا خوردن و خیلی کارهایی که انجام میدن چون بالاخره اونها هم انسان هستن و بچه یه روز بی حوصله و یه روز کم خواب و یه روز بیخواب و یه روز گرسنه و یه روز گرمشونه و خلاصه هزار بهونه دیگه برای اینکه اینجور که الان هستن نباشن مثلا روشا غذا خوردنش خیلی خوب بود ولی الان چند روزی میشه که اصلا لب به غذا نمیزنه خیلی بهش اصرار نمیکنم میگم شاید تغییر فصل و آب و هوا باشه شاید بهتر بشه . یه روز وقتی وارد محیطی میشیم به هم دست میده و بوس میکنه و یه روز اصلا دوست نداره این کار رو انجام بده من هم زیاد اصرار نمیکنم که کلا بیخیال بشه .روشای شما هم شاید به مرور اجتماعی بشه.
مامان بنيتا
21 مهر 92 17:05
آخي عزيزم دوستات هم مثل خودت نازن عروسك خاله


مرسی سحر جون چشمات ناز میبینه.
مامان ایسان
26 مهر 92 8:03
وای چه نی نی هایه گوگولی دارید شما