روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین جهیزیه یدونه

1392/8/13 12:32
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین بار بود که به جای عروسک برات ظرف میخریدم . انقدر میری از داخل کابینت ظرف میاری و بعدش هم میگی توش آب بریز و کلی مشغول میشی از این کاسه آب میریزی توی اون کاسه یا با قاشق آب میخوری که گفتم برم برات ظرفهای خوشگل اسباب بازی بخرم ولی چیز خوشگلی ندیدم . چند روز پیش که رفتیم امام زاده سر خاک مامان جون از بساطی های دم درش اینا رو دیدم و گفتم فعلا برات بخرم، دخترم بی جهیزیه نباشه بعدش دوباره چیزی دیدم میخرم .

تا اومدیم خونه بازش کردم و کلی با نی نی ها خاله بازی کردین. یادش بخیر منم بچه بودم بیشتر از عروسک همه جوره ظرف داشتم از اینها هم داشتم.

نی نی ها ردیف بشینن مامان روشا براشون منا منا درست کنه.

نی نی پاستیل میخوری ؟

نخوری خودم میخورم.

این عروسکت رو پارسال خاله لیلا برات اورد ولی چند وقت بعدش پاش رو کندی و دیگه امیدی به بهبودش نیست.

تل روی سرت هم کار مامانیه هم بافتنیش هم گل روش.

مبارکت باشه عروسک . خدا روشکر این تنها اسباب بازی بود که چند روز مشغولت کرده با بقیه اسباب بازی هات که دقیقه ایی بازی میکنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار مامان رومینا
13 آبان 92 22:04
سلام عزیزم.مرسی از اینکه به ما سرزدین وکامنت گذاشتین.وبلاگ دختر ناز شما هم خیلی با سلیقه هست.


ممنون عزیزم . لطف دارید.
الهام مامان یسنا
14 آبان 92 17:11
مبارکه عزیزم لوازم آشپزی. حالا باید آَشپزی رو هم از مامان با سلیقه اش یاد بگیره.


آتنا جون به عکس ها نگاه کردم روشا هم تو نشستن پاهاش رو به عقب و کج میذاره. یسنا هم همینجوری میشینه به نظرت اشکالی نداره؟ من خیلی نگرانم میترسم پاهاش مدلX بشه دائم درستش میکنم.






مرسی عزیزم با تعریفهای دوستان دیگه حسابی دارم مغرور میشما


نه الهام جون همه بچه ها اینطوری میشینن به مرور درست میشن . روشا اوایل خیلی قوز مینشست موقع نشستن ولی الان خوب شده ولی اینبار از دکترش سوال میکنم اگر فحشم نده چون همش میگه تو ایراد روی بچه میزاری.







مامان دینا جون
15 آبان 92 19:41
مبارکت باشه عزیزم.دینا هم عین همینارو داره هر روز میریزه تو اتاق و ساعتها باهاش سرگرم میشه.


دخترن دیگه از الان دارن تمرین میکنن برای آینده
محبوبه مامان الینا
16 آبان 92 9:08
ای جان جهیزیه ت مبارکه عزیزم
بابای الینا هم از همینا واسش خریده


چه بامزه اکثر بچه ها دارن
مارال - مامان روشا
17 آبان 92 0:43
الهی چه ناز به نی نی هاش غذا میده
ما هم از بس روشا قابلمه های غذاش رو برمیداشت براش مثل همین بسته رو خریدیم


مبارکش باشه. ان شاالله شما هم براش جهیزیه واقعیش رو بخرید
مریم مامان سلما
17 آبان 92 3:20
مبارکت باشه عروسک خاله انشاالله جهیزیه واقعی رو مامان برات بخره


ان شاالله
جیران بخشنده
17 آبان 92 10:39
مبارکت باشه عزیزم خاله جون اون قسمت جهیزیه رو خوب اومدین راستی چه مامان هنرمندی چه تل خوشگلی بافتین واسه این خوشگل خانوم






قابل جیران جون رو نداره

سمیرا
18 آبان 92 14:00
ای جونممممممممممممممممم با این جهیزیش فدای بازی کردنت خوشگلم
مامان هنرمنددددددددددددد به منم یاد بده از این تل خوشگلا ببافم خوبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب


مرسی عزیزم.
بله باکمال میل چرا که نه
مامان ایسان
19 آبان 92 8:58
خودم عاشق این ستها هستم
ایسانم داره کلی باهاشون سر گرم میشه
خیلی دوسشون دارم یاد اور خاطرات دوران بچگیمون


بله خیلی سرگرمشون میکنه دیگه دخترن و عاشق لوازم خونه
زن عموسمانی
25 آبان 92 16:13
روشا جونم اولین جهیزیت مبارک باشه ،باهاشون غذاهای خوش مزه درست کن.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی زن عمو . فعلا فقط پاستیل پلو بلدم بپزم