روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

به مناسبت 22 ماهگی عزیزتراز جون

1392/8/14 11:55
707 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان،٢٢ ماهگیت مبارک.

پنجشنبه ٩ آبان برای اولین بار بردیمت خانه سلامت تا معاینه چشم برای سن ١ تا ٦ سال بشی خدا روشکر مشکلی نداشتی خیلی نگران بودم مخصوصا بچه ای که قبل از ما رفته بود چشماش مشکل داشت این خیلی نگرانم کرد ولی خدا روشکر خوب بودی و قرار شد هر ٦ ماه یکبار بریم.

هرروزبه عشق دیدن توآغازمیشودوشنیدن صدای مهربانت که آرامش قلبم راتضمین میکند

هر کجا برگی هست شور من می شکفد

مثل یک گلدان می دهم گوش به موسیقی روییدن

 

این سنجاق روی سرت رو هم خودم درست کردم.تشویق

این تل روی سرت با گل روش رو هم خودم برات درست کردمتشویق

هفته پیش که دوباره دوتایی رفتیم پارک

یه خستگی در کردی و دوباره رفتی سرسره سواری

دخترم با گوشی موبایل خیلی قدیمی بابا محمد با دوست فرضیش داره صحبت میکنهبه من زنگ بزن

مامان باسا عس

عاشقتم وقتی پاهات رو این مدلی میکنی وورجکقلب

این تل سرت رو پارسال زن دایی مریم موقعی که داشت به من طرز بافتش رو یاد می داد بافت.

این جای نشستن برای عکس رو خودت انتخاب میکنی یکبار اینجا گذاشتمت ازت عکس گرفتم دیگه بعد از اون هرموقع میگم روشا میخوام عکس بگیرم بدو بدو میری میشینی اینجا.

چند تا عکس هنری

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

 

چیزهای جدیدی که تاالان یاد گرفتی و یادم هست رو برات مینویسم .

به باز کن میگی باس

وقتی میخوایم بریم جایی خودت میری لباسات رو میاری میگی پوشی یعنی برام بپوشون

وقتی میخوای بوسمون کنی میگی ایبَر اوبَر بعدش بالا و زیر گلومون رو مثلا قلقلک میدی

یه اخلاق خوبت که از بچگی داشتی و من عاشقشم اینه که اصلا آشغال خوراکی و میوه یا هر چیز دیگه ایی رو که میخوری زمین نمیریزی میگی آتال و میری سراغ سطل زباله حتی توی خیابون هم این کار رو نمیکنی شاید موقع خوردن خوراکیت چیزیش روی زمین بریزه ولی خودت به هیج وجه این کار رو نمیکنی وقتی آب هم میخوری خودت لیوانت رو میبری میزاری توی سینک.

از بچگی برات این لالایی رو میخوندم که گنجشک لالا، سنجاب لالا ،آمد دوباره مهتاب لالا و... خودت دیگه یه تیکه هاییش رو یاد گرفتی و میخونی و حتما موقع خواب میگی مامان لالا لالایی یعنی برام لالایی بخون.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام مامان یسنا
14 آبان 92 17:13
چه دخملی خوشگلی. عکس هاش با تل زرد که با لباسش ست شده خیلی قشنگه.
آتنا جون بینایی سنجی چطوری بود با دستگاه نگاه میکردن منم باید یسنا رو ببرم چون تنبلی چشم تو خانواده باباش ارثی و همشون عینک دارن خیلی نگرانشم. شما روشا رو کجا بردی؟


مرسی الهام جون . قابل یسنا رو نداره عزیزم.
3 ثانیه بیشتر طول نمیکشه با یه دستگاه از دور چشماشون رو معاینه میکنن اصلا نیاز نیست بچه همکاری کنه منم چون بابای روشا چشماش ضعیفه خیلی برای روشا نگران بودم . نزدیکترین خانه سلامت میتونی ببری 4800 تومان هم هزینشه باید شناسنامه هم ببری
ندا
14 آبان 92 21:28
چه قدر ناز
چه قدر هم رنگ بنفش بهش میاد


با چشمای زیباتون میبینید .
نازنین(مامان پارمین)
15 آبان 92 2:25
ماشالله به روشای خوشگل و نازنازی .من خیلی وقته میام و وب دخملتون رو میبینم و کارای جدیدشو میخونم و لذت میبرم و عکساشو میبینم .

دست مامان روشا درد نکنه با این همه تل و گل سر خوشگل

با اجازه میخوام لینکتون کنم


مرسی عزیزم خیلی خیلی محبت دارید . پس چرا مامانی تا الان برامون یادگاری نگذاشتید ؟ قابل پارمین جون رو نداره . من هم با افتخار لینکتون میکنم عزیزم.

محبوبه مامان الینا
16 آبان 92 9:07
سلام آتنا جونبه به باز هم هنرهای مامانی چه جالب انواع تلها در رنگهای مختلف

خداروشکر که چشای آهو حانوم نازمون مشکلی نداشته و سالمه



سلام محبوبه جون . عزیزم قابل نداره . بله خدا رو شکر ممنون

مامان نورا
16 آبان 92 16:37
عزیزم مرسی از حضورت دختر شیرینت رو ببوس بازم بیا پیشمون


ممنون عزیزم. چشم
مارال - مامان روشا
17 آبان 92 0:46
بیست و دو ماهگیت مبارک عزیزم خدانگهدارت باشه کلی بزرگ و خانوم شدی
از اینکه مامان آتنا وقت داره و مرتب دونفری با هم میرید پارک برات خیلی خوشحالم


ممنون مارال جون .بله وقت که زیاده ولی حوصله
مریم مامان سلما
17 آبان 92 3:16
چقدر خانم شده این دختر خوشگلمون مامان با سلیقه تل دخترمون خیلی خوشگله دستت درد نکنه من که خیلی دوسش دارم


ممنون مریم جون ببوسید سلما خوشگلمو
جیران بخشنده
17 آبان 92 10:42
22 ماهگیت مبااااااارک شیرین زبونم


ممنون حیران جونم
سمانه مامان آرشیدا
17 آبان 92 13:47
آخی عزیزم چه ناز شده عکساش.
تل و گل سراش هم خیلی خوشگلن. مبارکش باشه.
چه خوب که بینایی سنجی بردیش. منظورت از خانه سلامت همون مرکز بهداشته؟


ممنون عزیزم . قابل نداره . نه سمانه جون خانه سلامت جداست میتونی شماره نزدیکترین خانه سلامت رو از مرکز بهداشت بگیری یا از 118
مامان ایسان
18 آبان 92 23:52
رمز وبلاگم دوستم لطفا تایید نکن پیغامم رو
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
رمز رو پاک کردم عزیزم
مامان ایسان
19 آبان 92 8:56
عکس های هنریت من کشته
خیلی ناز شدن
لغت نامت داره شکل میگیره عزیزم
وای که چقد شیرینه شنیدن صداشون


خدا نکنه چرا؟
ممنون عزیزم . بله شیرینه ولی فقط زمانی که تازه دارن صحبت میکنن و خیلی خوب نمیتونن حرف بزنن با مزه و شیرینه بعد از اون دیگه تقریبا مثل آدم بزرگها هستن و دیگه جذاب و بامزه نیست.
الهه مامان آنيتا
19 آبان 92 10:26
عزززززززززززيزم ماشالله چه دختر نازي دارين!!

ممنون عزیزم . محبت داری
الناز مامان بنیا
20 آبان 92 14:20
اخ جان 22 ماهگیت مبارک افرین گل سر درست کردی ناز خانوم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون الناز جون . مامانیش درست کرده معلومه با دقت پستها رو نمیخونیا
مهسا مامان نلی
6 دی 92 16:04
سلام مامانیی روشا خشگله.مرسی که بهمون سر زدید من با افتخار لینکتون میکنم شما هم در صورت تمایل حتما این کارو کنید.مرسی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . با افتخار حتما عزیزم