روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین بارش برف -14 آذر92

1392/9/20 17:08
651 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای پایانی پاییز چه زیبا تمام میشود و زمستان چه  با عجله  آغاز شد. من عاشق زمستانم  فصلی که در آن متولد شدم ، همسر شدم و شش سال بعد مادر شدم.

این  اولين باري بود كه برف روشا  را میدید. تا یکسال و ١٠ ماه پیش برف بود و  روشا نبود و بعد از اون روشا بود و برف نبود یعنی جوری که به دلمون بچسبه نبود ولی امسال هر دو بودن ، پاک و سفید و زیبا  . این دو نعمت  خدا همدیگر را در آغوش کشیدن،روشایم تمام پاکی و معصومیتش را نثار برف کرد و در آخر  با قول دیداری دوباره برف را راضی به دل کندن کردیم.

 

هنوز برات دستکش نخریده بودم برای همین دستکش ایلال(نگار) رو دستت کرده بودی

زمستون و روزای برفیش واسم سرد نیستن تا وقتی که خاطرات گرم همراهمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان دینا
20 آذر 92 14:11
خدا این فرشته کوچولو رو.حفظش کنه.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون خاله جون ببوسید دینا جون رو
ترنم
20 آذر 92 15:13
من عاشق برف و زمستونم عکساتونم زیبا بودن مخصوصا با اون دستکشی که دسته روشا خانومه خیلی بامزه شده
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
منم خیلی هوای برفی رودوست دارم ممنون
الهام مامان یسنا
20 آذر 92 18:18
ای جانم چقدر خوشگل شده عکسای روشا جونم دلم براش تنگ شده بود. چه برف بازی کرده خوشگل خانوم. آتنا جون عاشق عکس سومی شدم با اون دستکش هاش.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی الهام جون چشماتون خوشگل میبینه
مامان بنيتا
21 آذر 92 17:10
اي جانم خاله جون با تيپ زمستوني ودستكشاي نگار جون خيلي با حال شدي
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی سحر جون . آبدار برای دوست خوبم و دختری نازش
جیران بخشنده
21 آذر 92 17:46
سلام خوش اومدین دلمون حسابی واستون تنگ شده بود عکسا واقعا زیبا بودن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون جیران جون ما هم که دیر به دیر میایم برای دوست مجازیمون دلمون تنگ میشه همینطور برای شما
سمانه مامان آرشیدا
22 آذر 92 0:53
آخی عزیزم. چه جالب که همه اتفاقات خوب زندگیتون تو زمستون بوده. حالا من همه چیم بهاری هست. عکسای روشا خیلی ناز شدن. منم دلم برف خواست. اینجا درست و حسابی نیومد و زمین ننشست حسابی. منتظر یه برف حسابی هستیم که آرشیدا رو هم ببریم برف بازی. روشا رو ببوس.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
بله تقریبا همه اتفاقات خوبه زندگیم توی نیمه دومه ساله تنها اتفاق بد زندگیم که توی فصل زمستونه فوت پدرمه .
لیلا
23 آذر 92 17:29
سلام آتنا جون من لیلا هستم 35ساله ومتاهل ازطریق اسم دکتر مقصودی (که دکتر خوددمم هست)با شما وروشای نازت اتفاقی آشنا شدم همین رو بگم که وابسته خاطرات روشا شدم وتمام اتفاقهای زندگیشو دوست دارم بخونم مخصوصا که شما نویسنده خوبی هستی امیدوارم همیشه در پناه حق باشید
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون لیلا جون . خیلی خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم وخیلی خوشحال تر که برای روشا یدونه یادگاری گذاشتید . امیدوارم به زودی خاطرات نی نی شما رو بخونم.برای شما و همسرتون آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
محبوبه مامان الینا
24 آذر 92 18:02
سلام به دوست عزیزم خیییییییییییلی زیبا نوشتی مخصوصا اون قسمت که برف را مفتخر به دیدن روشا جونی و راضی به ترک روشا جونی کردین چه جالب دختر زمستان ، همسر زمستان، مادر زمستان
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . مامانم دیگه من از دخترم تعریف نکنم کی تعریف بکنه
مارال - مامان روشا
25 آذر 92 22:57
خداوند نگهدار این فرشته ی کوچولو باشه خیلی عکس های زیبایی شدند ما هم منتظر برفیم تا شاهزاده خانوم رو ببریم برای برف بازی اینجا که هنوز خبری نیست
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون مارال جون. شما تهران نیستید؟
ونوسی
26 آذر 92 14:29
عزیییزم چقدر جیگر شدی خاله جووون
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی خاله جون . کم پیدا شدید دلمون براتون تنگیده بود
مارال - مامان روشا
1 دی 92 17:47
چرا عزیزم ما تهرانیم خونمون مرکز شهره (میدان سپاه) محل کارم هم سعادت آباد اما هیچ کدوم از این دوجا برف نداشتیم اونم اینجوری تازه میخواستم بپرسم شما منزلتون کجاست که منظره های زیبای برفی نزدیکتونه؟
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ما هم رفتیم پارک اونجا چون هنوز کسی نرفته و برف کوبیده نشده میشه برف بازی کرد ولی توی خیابون به خاطر گرمای ماشینها زود آب میشه.
مامان ایسان
7 دی 92 9:29
قربون اون دست کشت برم که انقده برات بزرگه عزیزم چه برف خوبی نشسته بوده که تونستید بازی کنید سمت ما برف هست ولی انقدر باد و سوز داره که ادم جرات بیرون رفتن از خونه رو نداده [پاسخ سمت ما هم خیلی توی خیابون ننشسته بود ما رفتیم پارک .هوای برفی خیلی خوبه ولی هوای قبلش و هوای بعدش خیلی سرد میشه
مریم مامان سلما
8 دی 92 11:31
قربون دختر خوشگل و خوش تیپ برم من عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده بود وایییییییییییییی خوش به حالتون برف
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خدا نکنه . ما دلمون دریای کیش میخواد شما هم برف تهران ما حاضریم عوضش کنیم شما چی؟
مریم مامان یسنا
12 دی 92 22:28
وای خوش به حالتون،اولین باری که برف ما رو دید 19 سالمون بود
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
چرا ؟ بعد از اون برف شما رو ندید یا شما تمایل به دیدن برف نداشتید شاید هم منظورتون از 19 سالگی همین دیروزتون بوده
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 12:03