روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

یه عالمه روشا

1392/9/30 16:49
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یدونه مامان ، بعد از مدتی با عکسهای قدیمیت اومدم. همه عکسهات رو با موبایل گرفتم چون بعد از اینکه دوربین رو شکوندی هنوز دوربینی که من و بابایی در موردش به توافق برسیم نخریدیم.

این سندل ها رو مامان جون برامون خرید ولی شما اصلا مال خودت رو پات نمیکردی و میخواستی برای من رو بپوشی .برای همین مامان جون  برای شما رو برد پس داد.

 

 

 

خاله سمیه (دختر خاله مامان) برای بدنیا اومدن رادین که یکماه و نیم پیش بود مهمونی گرفته بود .

 

 

کسری (پسر دایی روشا) و روشا یدونه

 

 

رادین کوچولو 20 روزه

 

دو هفته پیش به خاطر تعمیراتی که خونمون داشت مجبور شدیم بریم خونه باباجونینا و چند روزی رو اونجا باشیم . به شما حسابی خوش گذشت چون عصر که میشد هر کدوم از عمه ها  که از سر کار بر میگشتن برات یا خوراکی میخریدن یا سی دی و اسباب بازی و کل روز رو باهاشون بازی میکردی و کتاب میخوندی . بعد از این که برگشتیم خیلی بهشون عادت کرده بودی و همش میخواستی برات کتاب بخونم و یا بازی کنم . 

 

این سندلهای روفرشی رو هم خودم برات خریدم  به سفارش بابا کمی بزرگتر خریدم  چون دائم سندل روفرشی های من که خیلی از پات بزرگتره رو میپوشی و باهاش میخوری زمین

ی 

سی دی هایی که عمه مهناز برات خریده بود

 

دفتر نقاشی که عمه حمیده برات خریده بود

 

 

دستکشهایی که عمه فرشته با کمک های عمه ثریا برات بافت

 

 

این عروسک رو هم عمه فرشته برات خرید که با ماژیک های مخصوص خودش نقاشیش میکنی و بعد توی ماشین که بندازی تمیز میشه و دوباره میتونی نقاشی بکشی 

 

 

این گلهای خوشگل تقدیم به همه عمه های مهربون و بابا جون روشا که زحمتش رو خیلی خیلی کشیدن. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ونوسی
1 دی 92 8:10
واااای خدای منننن، من عاشق اون دوتا عکس اولییی شدم الهیییی معلومه که به آدم خوش می گذره خوش به حالتتتت که این قدر عمه هات دوست دارن روشا جونی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم . روشا هم خیلی اونها رو دوست داره دلشون به هم لوله کشی شده
محبوبه مامان الینا
1 دی 92 8:13
چه عمه های مهربونیخدا حفظشون کنه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون محبوبه جون . ببوسید الینا جون رو
الهام مامان یسنا
1 دی 92 16:13
یلدات مبارک روشا خوشگلم. وای چه صندل های خوشگلی. یسنا هم الان دو تا صندل روفرشی داره ولی پاش نمیکنه و میاد برای من پاش میکنه و میخوره زمین. همیشه به مهمونی. چه خوشگل ژست گرفته روشا جون. کادوهات مبارک باشه عزیز دلم حسابی خوش گذروندی با عمه ها.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
یلدا شما هم مبارک ان شا الله 100 سال از این یلداها در کنار یسنا جون بگذرونید . ما هم به خاطر همین سندل بزرگتر از پاش گرفتیم که فکر کنه برای خودمونو اینجوری پاش میکنه و خیلی هم دوستشون داره.
مارال - مامان روشا
1 دی 92 17:44
وای چه سندل های خوشگلی، امان از این وروجک ها که فقط میخوان پا تو کفش بزرگترها بکنند خاله قربونت چه ژست قشنگی گرفتی خوشگلم رو صندلی قدم رادین کوچولوی نازنین هم مبارک معلومه حسابی خونه باباجون صفا کرده ها ا ا ا چه هدیه های قشنگی گرفتی خوشگل خانوم از همه بامزه تر اون عروسکه است که میشه روش نقاشی کرد
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مارال جون قابل شما رو نداره . حسابی اصلا دلش هوای خونمونو نکرده بود بعد از اینکه برگشتیم هر چی سوال میکردم روشا دلت برای خونمون تنگ شده بود میگفت نه . بله خیلی جالب بود منم تا به حال ندیده بودم
جیران بخشنده
2 دی 92 11:12
وای چه عمه های مهربونی قربون روشای دوستداشتنی و نازم بشم من
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم . خدا نکنه . کم پیدا بودی عزیزم خوبی؟
جیران بخشنده
2 دی 92 20:30
مرسی خوبم خاله جونم فقط انتحانای ترمم شروع شدن با اونا مشغولم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
آرزوی موفقیت برات میکنم . سلامت باشی عزیزم
مامان ایسان
3 دی 92 14:32
خصوصی دارید دوباره میام خدمتتون الان ببخشید
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم
الهه مامان سایدا
7 دی 92 9:21
ماشاله روشا خانم چه دختر نازنینی هستی عزیزم ایشالله همیشه در کنار مامان و بابات صحیح و سالم بمونی و غرق در شادی باشید
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون مامانی سایدا جونشما هم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان ایسان
7 دی 92 9:27
عزیزم چقد نازه این پاپوش ها حیف که دوسشون نداشته تو سایز بچه گونه ندیده بودم از اینا ببینم حتما برای ایسان میخرم مبارکتون باشه دست عمه ها درد نکنه عروسکش خیلی با مزه بود
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
قابل آیسان جونمو نداره من توی بهار دیدم ولی جنس تلقیشو این مخمله ممنون ببوس آیسان جونمو
مریم مامان سلما
8 دی 92 11:29
وای دست عمه های مهربونش درد نکنه دخترمون ماشاالله روز به روز داره خانم تر میشه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی مریم جون خبری ازتون نبود دل ما هم براتون تنگ شده بود . ببوسید سلما تپلی مپلی رو
مامان آنیتا
8 دی 92 20:46
سلام عزیزم ماشاالله چقدم دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه بوسسسسسس برا روشا جون با افتخار لینکتون میکنیم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی خیلی محبت دارید.خوشحال میشیم دوست خوبی مثل شما داشته باشیم
مامان بنيتا
9 دی 92 18:30
خصوصي آتنا جون
الهام مامان یسنا
11 دی 92 16:19
سلام آتنا جون خوبی؟ روشا جونم خوبه؟ خبری نیست ازتون دلمون براتون تنگ شده. آتنا جون فکر کن مشغول تدارکات تولد دو سالگی روشا جونی که کم پیدا شدی یا هنوز پروژه خرید دوربین به نتیجه نرسیده دوستتون داریم.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . من و روشا و باباییش حسابی خوبیم چند روزی حال روحیم خوب نبود ولی الان خوبم . از اینکه دوست باهوشی مثل شما دارم خیلی خوشحالم
مریم مامان یسنا
12 دی 92 22:23
یه عالمه بوووووووووووووس واسه روشا جون،ماشالا دختر خوشگلی دارید خدا حفظش کنه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون ببوسید یسنا جون رو