روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

پارک گردی

1391/10/10 10:24
485 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه صبح با بابایی رفتیم ازمایشگاه مسعود تا آزمایشی که دکترت نوشته بود رو انجام بدیم خدا خدا میکردم که آزمایش خون نباشه خدا روشکر هم نبود پس از کلی دلبری توسط شما تو آزمایشگاه اومدیم خونه میخواستم بریم پارک ولی لا لا کردی نشد برای همین بعد الظهر حاظر شدیم و بعد از کلی تصمیم که کجا بریم بابابایی  تصمیم گرفتیم بریم پارک گفتگو ولی هم سرد بود هم شما زود تا کالسکه خوابیدی برای همین برگشتیم رفتیم خونه بابا جون و بعد از شام اومدیم خونمون .

جمعه بعد الظهر دوباره تصمیم گرفتیم بریم پارک حاظر شدیم و رفتیم پارک نهج البلاغه ولی طبق معمول تا به شما یکخورده آفتاب خورد مثل جوجه دوباره لالا کردی ما هم کمی تو آفتاب گردوندیمت که آفتاب بگیری بعدم اوردیمت خونه البته تا اومدیم تو ماشین بیدار شدی .

درکل درسته توی دو تا پارک  شما لالا بودی ولی به ما که خیلی خوش گذشت با بابایی تصمیم گرفتیم هر جمعه اگر هوا خوب بود یه پارک بریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پرنیا هدیه خوب خدا
10 آذر 91 19:05
سلام مامان اتنا دخمل نازی دارید اگه دوست داشتید دخترتون با دخترمون دوست به خبرمون کنید تا لینکتون کنیم برای روشا جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 19:11
همیشه به گردش عزیزم. یه وقتایه گردش کوچیک کلی حال میده مخصوصاکه این ووروجکاهم بخوابن
الهام مامان آوینا
11 آذر 91 9:43
خصوصی داری عزیزم. ببخشید فکر کنم دو بار رمز فرستادم
الهام مامان آوینا
11 آذر 91 10:34
ممنون مطلب پزشکیتون جالب بود. پارک رفتنهای سه نفره واقعا خیلی می چسبه. ولی به خاطر سرما ما دیگه نمی تونیم بریم
سمان مامان آرشیدا
11 آذر 91 15:04
آخی چه حالی میده گردش 3 نفره. به خصوص اگه این شیطونا بخوابن. البته به اونا هم این خواب مزه میده و بهشون خوش میگذره. من رمز ندارم که مطلب قبلی رو بخونم. روشا جونم رو ببوس.
سمان مامان آرشیدا
11 آذر 91 15:12
راستی آتنا جون ممنون ازینکه به آرشیدا رای دادی. ولی باید به 3 نفر رای بدی وگرنه رایت حساب نمیشه.
مامان آرشیدا خورشید آریایی
11 آذر 91 16:56
قبونت برم با این مامی حساست که اینقدر اذیتت میکنه خی این دکتر اون دکتر بابا دخملی مو اذیت نکنید
مامان آرشیدا کوچولو
11 آذر 91 16:58
دیدی بالاخره وبت رو پیدا کردم . بابا یه آدرسی یه چیزی کلی گشتم تا زدم توی پرسش و پاسخ تا پیدات کردم ها دیگه هم دست از سرت بر نمب دارم
حالا هی بشین نظرهامو بخون


ببخشید من نمیشناسمتون برام آدرس بزارین
مامان آرشیدا کوچولو
11 آذر 91 17:04
اصلا برا چی روشا رو دکتر میبری ؟؟؟؟؟؟؟ ها ؟؟ بچه که سالمه رو که دکتر نمیبرند !!!! هی از این دکتر به اون دکتر خود دکتر نی نی خوشگل ات باش و از تجربیات خودت استفاده کن من که پماد سوختگی فقط کالاندولا تازه اگه یکم قرمز بشه آخه اصلا دلم نمیاد از مواد شیمیایی برا پوست نازک آرشیدا استفاده کنم وقتی میبینم سالمه و میخنده و همه چیزش خوبه دکتر نمیبرم خب یه بار بردم چک ماهانه اشتباه تشخیص عفونت ادرار دادند چه ها که کشیدم من
مامان افسانه
11 آذر 91 21:40
روی گل روشا جون رو ببوس چه حالی میده گردش با بچه ها امیدوارم همیشه همه جا بهتون خوش بگذره
سپیده
12 آذر 91 1:01
سلام خانمی. چشم. سر فرصت می زارم. چند تا نمونه تم های دیگه رو بزارم بعدش ادم برفی http://koodakeman91.niniweblog.com
مامان ساجده
12 آذر 91 15:47
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:28
الهی فداش بشم مسیحای منم عاشق پارک و ددر رفتنه ! راستی ما هم توی مسابقه نی نی فشن شرکت کردیم. انتخاب با خودته
صفورا مامان آوا
13 آذر 91 12:44
ببین من شماره موبایلمو خصوصی گذاشته بودم بهم زنگ بزنی در مورد شیر خشکا دوباره میذارم
مامان افسانه
13 آذر 91 13:50
اتنا جون گل پسرام توی مسابقه نی نی فشن شرکت کردند محمدحسین با کد 0044و محمدطاها با کد 0046 خوشحال میشم بهمون رای بدید روی گل روشا جون رو ببوس
مامان آرشیدا کوچولو
13 آذر 91 14:37
عاشقتم روشا جیگملی ام 100000000000001 بوس برا فرشته نازنینم
مامان آرشیدا کوچولو
13 آذر 91 14:38
ها بوس ها یادم رفت
مامان آرشیدا کوچولو
13 آذر 91 14:41
خب منم نمیشناختم شما رو اومدی نوشته بودی از توی لینک هام پاکت کردم دیگه هم نمی ام وبت یعنی شما نبودید اشتباهی اومدم این همه نظر گذاشتم خب حالا آن لینکت میکنم بابای اما حتما روشا رو جای من ببوس