روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

اولین یلدا

1391/10/2 10:29
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به صد يلدا الهي زنده باشی           انارو سيب و انگور خورده باشي

 

اگر يلداي ديگر من نباشم             تو باشي وتو باشي و تو باشي

 

 

روشا جونم اول از یلدا برات بگم که آخرین روز از پاییزه که میگن طولانی ترین شب ساله ولی فقط یک دقیقه طولانیه و مردم به خاطر این یک دقیقه دور هم جمع میشن و کلی خوردنی های خوشمزه میخورن مثل آجیل مخصوص شب یلدا و انار و خرمالو و هندوانه و کلی از قدم مدیما حرف میزن و یاد گذشته ها میکنن و امسال به خاطره اینکه تو شب یلدامون یه شیرینی خوشمزه دیگه هم اضافه شده بود ما یه جوره دیگه جشن گرفتیم و من از یکماه پیش در تدارک این روز بودم خیلی سعی کردم نمیدونم تا چقدر موفق شدم که همه چیزت خوشگل بشه. دامن و کلاهت رو هم خودم درست کردم ، ژله هم درست کردم ولی  بیشتر شبیه پرچم ایران شده بود 

کیک هندوانه دسترنج مامانی و بابایی هستش که برای بار اول زیاد جالب نشد آخر شب هم بعد از خوردن همه ، عمو اسماعیل یکی یکی مهمونها رو برد توی اتاق و ازشون فیلم برداری کرد و ازشون نظرشون رو در مورد کیکم سوال کرد و امتیاز گرفت که بیشترین امتیاز رو بابا جون و عمه میترا دادن و کمترین رو عمو علی که هیچی نداد.

 

 

ژله هندوانه

 

کیک هندوانه /انار/ لبو که زحمت لبو رو به عمه مینا دادم مثل همیشه خوشگل و با سلیقه

آخر شب همه نیت کردیم و عمو اسماعیل برامون فال حافظ گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامی مائده
1 دی 91 22:01
یلداتون مبارک. چقدر همه چیز قشنگ و با سلیقه اس افرین آتنا خانم منتظر عکس کیکتون هم هستیم ما هم میخوایم امتیاز بدیم
سپیده
1 دی 91 23:07
سلام خانمی. مبارک باشه. ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com/
ثمین
2 دی 91 0:50
عزیز خیلی ناز بود ! فقط چرا قفل رو برنداشتی؟؟
مامان افسانه
2 دی 91 2:04
عالییییییییییییی خسته نباشی برای روشا جون
محبوبه مامان الینا
2 دی 91 10:45
آفرین مامان هنرمند خیلی خوشگلن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 دی 91 11:19
آتناجون خیلی باسلیقه وقشنگ شده میزت مثل کارت پستالاس عکسی که روشاجون خندیده روخیلی دوست دارم همیشه درکنارروشاگلی شادوسلامت باشید
سپیده
2 دی 91 11:43
سلام خانم. اینو یکی از دوستان برام فایلشو فرستاده و چون روی سیستم من بعضی چیزها رو دانلود نکردم فایلهای PSD برام باز نمی شن. ولی گفتند که باز می شه. ممکنه فایل گیفت باز نشه و که می گردم و برایش چیی پیدا می کنم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
عمه ثریا
2 دی 91 13:10
الهی مامانی خوب و بابایی ناز همیشه و همیشه کنار روشا جونم به خوشی یلداهای بی شماری رو سپری کنند. مامانی هم همیشه نمره ش بیسته بیسته.
ثمین
2 دی 91 13:16
عزیزم گزاشتمش! ممنون!
مامان آویسا
2 دی 91 13:38
همیشه سلامت و خوش باشین یلداتون مبارک
فاطمه -sg-
2 دی 91 13:40
سلام آفرین به اتنا خانوم باسلیقه و خوشا به حال محمدآقا و روشا کوچولو.. امیدوارم همیشه شاد و خوش و سلامت باشید
sahar
2 دی 91 15:01
سلام آتنا جون خیلی با سلیقه و زیبا بود یلداتون مبارک روشا رو ببوس راستی عکسشم تو مجله دیدم از همه نینی ها خوشگل تر بود پیش ما هم بیا لینکتون کردم
مامان دینا جون
2 دی 91 16:44
عزیزم خصوصی داری
مامان بنیتا
2 دی 91 18:51
یلداتون مبارک خیلی همه چی زیبا بود
مامی طاها
2 دی 91 23:28
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
باران قلنبه
3 دی 91 12:31
خیلی با سلیقه بود یلداتون مبارک
مامان سانلی
3 دی 91 14:21
عالی بود..بیست بیست..خوشگل و با سلیقه..افرین به مامانیه با سلیقه اتنا جون باید یادم بدی اون دامنه رو چجوری به اون خوشگلی درست کردی ها
سمانه مامان آرشیدا
4 دی 91 2:03
به به چه یلدای قشنگی کنار روشای ناز و خوشگل داشتید. همه چیز خوشگل و ناز و عالی بود. ایشاللا همیشه کنار هم شاد باشید.
مامان دینا
4 دی 91 14:33
ای ول مامانی همه چی عالی و با سلیقه بود.دست گلت درد نکنه.لباسشم خیییلی خوشگل شده.ایشالا همیشه به شادی.
الهام مامان آوینا
4 دی 91 15:01
سفره یلداتون خیلی سنتی و زیبا بود. من که از دیدن عکساتون لذت بردم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:40
وای عزیزم چقدر خوشتیپ شدی امیدوارم همیشه تو جشن و شادی باشی
مریم مامان سلما
7 دی 91 14:41
عزیزم خیلی زیبا با سلیقه بود مثل همیشه عالی بود ببخشید دیر شد لپ تاب چند روزی به مشکل خورده بود
رها مامان راستین
13 دی 91 20:20
سلام دختر نازی دارین خودتونم باسلیقه هستین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
صفورا مامان آوا
17 دی 91 15:15
به به چه خوشگلو با سلیقه اولین یلدای گل دختری هم مبااااااااااااارک
رومینا
17 دی 91 20:48
سلام مامانی دستت درد نکنه.خیلی با سلیقه ای نی نی نازت ببوس.